زنگنه: خرابکارانه بودن حادثه پتروشیمی بوعلی سینا شایعه است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: وزیر نفت گفت: این شایعات که حادثه پتروشیمی بوعلی سینا خرابکاری بوده است صحت ندارد و مشکل فنی باعث بروز این حادثه شد.

به گزارش فارس، بیژن نامدار زنگنه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نشت در یکی از واحدهای پارازایلین دلیل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا است، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و تلاش‌های بسیار خوبی برای خاموش کردن آن صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد ولی زمان دقیق آن مشخص نیست، افزود: این شایعات که حادثه پتروشیمی بوعلی سینا بر اثر خرابکاری بوده است، صحت ندارد، زیرا دلایل فنی باعث بروز این حادثه شد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه دلیل به وجود آمدن این آتش‌سوزی یا رخ‌دادن کم‌کاری پس از بررسی‌ها اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای همسایه از رخ‌دادن این حادثه خوشحال هستند و این جای تأسف دارد که کشوری مسلمان برای حادثه دیدن برادر مسلمان خود خشنود باشد.

نامدار زنگنه با اشاره به شایعات چند روز اخیر در منطقه اشاره کرد و گفت: اینکه شایعه شده است شهر ماهشهر باید تخلیه شود صحت ندارد و هم اینک در نزدیکی محل حادثه قرار داریم که امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد آتش به‌صورت کامل و در زمان سریع خاموش شود.

وی اضافه کرد: تیم حرفه‌ای در حال خدمت‌رسانی و فرماندهی کردن عملیات بوده و تمام تلاش‌ها بر این است تا با یک عملیات آتش خاموش شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.