فرماندار: برای مقابله با این حوادث باید امکانات سخت‌افزاری فراهم شود / سفر مدیرکل بازرسی به ماهشهر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از مهار و اطفای کامل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی‌سینا خبر داد.

منصور قمر گفت: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل سانحه و اعزام شده از دیگر مناطق، آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا ساعتی پیش به طور کامل مهار شد.

وی افزود: جای نگرانی وجود ندارد و شرایط به حالت کاملاً عادی بازگشته و آتش‌سوزی مهار شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر با بیان اینکه این سانحه هیچ تلفات جانی در پی نداشته، متذکر شد: علت دقیق این حادثه و میزان خسارات‌ وارده به زودی مشخص و اعلام خواهد شد.

قمر اضافه کرد: از همان دقایق اولیه وقوع حادثه تمام نیروهای امدادی و آتش‌نشانی بسیج شده و به مهار آتش‌سوزی پرداختند، کمیته بحران نیز به سرعت تشکیل و معاونان استاندار و همچنین مدیرکل بازرسی خوزستان نیز در محل حاضر شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر در پایان تصریح کرد: وقوع چنین حوادثی در صنعت اجتناب‌ناپذیر است و باید برای مقابله به موقع و مناسب با این دسته از سوانح تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری فراهم باشد.

مدیرکل بازرسی استان خوزستان به منظور بازدید از روند مهار آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی‌سینا دقایقی پیش در این شرکت حضور پیدا کرد.

غلام‌حسین کرمی دقایقی پیش به منظور بازدید از روند مهار حادثه آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حضور پیدا کرد.

مدیرکل بازرسی استان خوزستان با حضور در محل سانحه از روند مهار و کنترل آتش‌سوزی در واحد آروماتیک ۳ پتروشیمی بوعلی‌سینا بازدید کرد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.