نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس: اقدامات اخیر دولت در استان خوزستان نگران‌کننده است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال کمک به دولت هستیم نه تقابل، گفت: اقدامات اخیر دولت در استان خوزستان نگران‌کننده است.

به گزارش فارس، علی گلمرادی بعد از ظهر امروز در اجتماع مردم شهر چمران در مسجد امام حسن مجتبی(ع) این شهر اظهار کرد: اقدامات اخیر دولت چه در بحث استانداری، چه در بحث انتصابات در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و چه در بحث بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر نگران‌کننده است.

وی افزود: در جایگاه نظارتی به دنبال کمک به دولت هستیم نه تقابل با آن؛ اگر به دور از غرض‌ورزی و براساس اصول علمی و لحاظ کردن مسائل دینی در تصمیم‌گیری‌ها عمل کنیم همه برنده‌اند، هم دولت برنده است و هم تمام نمایندگان برنده خواهند بود.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت تصریح کرد: انتظار دارم دولتمردان در تصمیمات خود تجدید نظر کنند، چراکه صیانت از منابع انسانی و جلب رضایت مردم از اصول اولیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

گلمرادی با بیان اینکه دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز همین است، افزود: با نصب بنر، شعار دادن و حرف زدن کاری از پیش نخواهد رفت بنابراین باید عملگرا باشیم.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری امسال را سال اقدام و عمل نامگذاری کرده‌اند، یعنی باید انقلابی و جهادگونه و با اقدام و عمل مسائل را حل کنیم.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس با بیان اینکه نباید عجولانه و شتاب‌زده تصمیم‌گیری کنیم، گفت: امروز باید پاسخ دهیم که چرا در منطقه خوزستان کسی توان مدیریت شرکت‌هایی که با کم‌ترین توان مدیریت می‌شوند را ندارد.

گلمرادی اظهار کرد: اگر می‌گویند کسی وجود ندارد باید پاسخ دهند چرا چنین افرادی را پرورش نداده‌اند و اگر سلیقه‌ای عمل کرده‌اند باید پاسخگوی این اقدام خود باشند، چرا که داستان اعمال سلائق دیگر به پایان رسیده است.

وی متذکر شد: امروز  رهبر معظم انقلاب به شکل مستقیم موضوع اقدام و عمل را مطرح می‌کنند و این مسأله باید مورد توجه ویژه همگان قرار بگیرد.

*مراقب تمام تصمیمات و رفتارها با مردم خواهیم بود

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در خانه ملت خاطرنشان کرد: این اطمینان را خواهم داد که با کمک مردم و نمایندگان شما در مجلس خبرگان رهبری لحظه به لحظه از همه اقدامات و رفتارهایی که با مردم می‌شود مراقبت خواهیم کرد.

گلمرادی ادامه داد: منابع و سرمایه‌های مردم و همچنین سرمایه‌های انسانی از اولویت ویژه برخوردارند و اولویت‌ها بر اساس اسلام، ولایت و توسعه اقتصادی و عملی است که باید با کمک مردم نهادینه شود.

وی اضافه کرد: جای امیدواری فراوان است که عقب‌ماندگی‌های چندساله، براساس برنامه‌ریزی و نظارت دقیق و قانون‌گذاری مرتفع شود، لیاقت ملت عزیز و بزرگوار ایران بیشتر از اینهاست و نباید اجازه دهیم سرمایه‌ها هدر برود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس در ادامه به منویات امروز رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام راحل اشاره کرد و گفت: دو نکته از فرمایشات و منویات معظم‌له را سرلوحه کارهای خود قرار خواهم داد که نخست انقلابی بودن و دوم تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، است.

گلمرادی افزود: انقلابی بودن یعنی عدالت‌محور باشیم، ظلم‌ستیزی در سطح کلان و عدالت‌محوری در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای و دفاع از حقوق مردم و به‌ویژه توجه به مناطق کم‌برخوردار را مورد توجه ویژه خود قرار دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: در بحث اقتصاد مقاومتی نیز تلاش می‌کنیم در جایگاه نظارتی، با یک مدیریت خوب و علمی و استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها گام‌های مؤثری برداشته شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • بزار مهر اعتبارنامه ای که به اعتبار حمایت همین دولت از تو برات صادر شده خشک بشه آقای گلمرادی. بعد بیا انتقاد کن از دولت. این دولت اگر نبود بعید میدونم شما الان نماینده بودی.