انتقاد نماینده بندرماهشهر از انتصاب مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه

عصر جنوب – asrejonoob.ir: از سوی مرضیه شاهدائی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ، امید شهیدی نیا به عنوان مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی منصوب شد.

این انتصاب با مخالفت شدید نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی همراه بود.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: اقدام مدیرعامل صنایع پتروشیمی در مورد انتصاب مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی، به دلایلی غیرمعقول بوده و به‌شدت مورد اعتراض اینجانب است.

علی گلمرادی در واکنش به معرفی مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: یقیناً عدم هماهنگی از جانب مدیرعامل صنایع پتروشیمی کشور، عواقب خوبی در پی نخواهد داشت.

نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه هدر رفتِ بخش قابل‌توجهی از سرمایه‌های کشور،  به دلیل تصمیمات غلط برخی از مدیریت‌ها در برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی‌ها است. همه مدیران با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جاری مبنی بر《اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل》 باید با تفکر و تعقل بیشتر، فرآیندهایی مدیریت را مورد توجه قرار دهند.

گلمرادی ادامه داد: شرایط موجود کشور به‌ گونه‌ای هست که خطای هیچ مسئولی در هدر رفت سرمایه‌های نظام قابل بخشش نخواهد بود و به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس باید در جایگاه نظارتی خود بیشتر مراقبت به عمل آورند و این حداقل انتظاری است که مردم از نمایندگان خود مطالبه می‌کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.