کارگران اخراجی شیمی بافت در بلاتکلیفی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: تعدادی از کارگران اخراجی شرکت شیمی بافت، مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از خانه کارگر خوزستان تقاضای رسیدگی به مطالباتشان را کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در آستانه ی آغاز سال ۹۵، شرکت شیمی بافت به بهانه ی تعدیل نیرو، تعدادی از کارگران خود را اخراج کرد.

برخی از این کارگران به ایلنا گفتند: در بین ما حتی افراد با سابقه تا حدود ۱۰ سال هم وجود دارد، ولی به صورت ناگهانی و با تغییر مدیریت این شرکت، شب عید به ما گفتند که اخراج هستید.

ما به اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مراجعه کردیم، ولی از سوی آن اداره، هیچگونه امید برگشت به کار به ما داده نشد و نوع برخورد آنان به گونه ای بود که نا امیدانه، ناچار شدیم از مسئولین خانه کارگر خوزستان تقاضا کنیم تا به مشکل ما رسیدگی نمایند.

مطیری، رئیس اداره کار منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این خصوص گفت: این کارگران هیچگونه شکایتی به ما ارائه نداده اند و تنها خواسته اند که موضوع را پیگیری نمائیم، بنده هم هرچه سعی کردم که با «اسلامی» مدیرعامل جدید شیمی بافت تماس بگیرم، به بهانه های مختلف ، توسط دفتر وی این ارتباط داده نشد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.