شهر چمران صاحب فرهنگسرا می شود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تفاهم‌نامه احداث فرهنگسرای شهر شهید چمران با شهرداری این شهر منعقد شد.

به گزارش فارس، ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تفاهم‌نامه ساخت یک فرهنگسرا در شهر چمران با شهرداری این شهر منعقد شد.

شهردار چمران در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار کرد: این فرهنگسرا با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

ابراهیم بریحی‌نژاد افزود: پس از بازدید میدانی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از محل احداث این فرهنگسرا داشت مقرر شد، مبلغ ۵ میلیارد ریال نیز توسط این اداره‌کل برای تجهیز فرهنگسرا اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: این فرهنگسرا پس از ساخت و تکمیل، با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای به اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان واگذار خواهد شد.

شهردار چمران خاطرنشان کرد: بر اساس نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در ساخت این فرهنگسرا مکانی نیز برای تفریح خانواده‌ها اختصاص پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و شهردار و برخی اعضای شورای شهر چمران با حضور بر سر مزار دو تن از شهدای گمنام مدفون در این شهر به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.