بهبهان و ماهشهر میزبان ۷ شهید در سالروز شهادت حضرت فاطمه خواهند بود

عصر جنوب – asrejonoob.ir: پنج شهید دفاع مقدس خوزستان شناسایی شدند که همزمان با شهادت حضرت فاطمه(س) در بهبهان تشییع و خاکسپاری می​شوند. همچنین پیکر دو شهید گمنام در شهر چمران ماهشهر تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از خوزستان، پیکر مطهر ۵ شهید از استان خوزستان به نام‌های شهید نعمت‌الله خانی، شهید ولی‌الله خونی، شهید حمدالله خواجویان، شهید جابر خندانی و شهید مهدی بخردی‌نسب از شهرستان بهبهان احزار هویت شدند که در عملیات والفجر ۸ و د رمنطقه فاو به شهادت رسیده​اند.

پیکرهای مطهر این شهدا شامگاه گذشته یکشنبه ۱۶ اسفند ماه به خوزستان منتقل شد و همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) روز یکشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۴ در بهبهان تشیع می‌شوند.

امام جمعه شهر چمران گفت: پیکر دو شهید گمنام در شهر چمران تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

امام جمعه شهر چمران در ادامه از تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در این شهر خبر داد و گفت: ۲۳ اسفند ماه جاری هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر پاک دو شهید گمنام در شهر چمران تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

وی افزود: در سالروز شهادت بی‌بی‌ دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) چیزی واجب‌تر از حضور در مراسم تشییع و خاک‌سپاری این دو شهید بزرگوار وجود ندارد و مردم شهرستان باید در این آیین حضوری باشکوه و گسترده داشته باشند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.