فرماندار: شایعه بازشماری صندوق‌ها در حوزه انتخابیه ماهشهر صحت ندارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر گفت: شایعات مطرح شده در مورد بازشماری برخی صندوق‌های این حوزه انتخابیه صحت ندارد.
منصور قمر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این شهرستان در انتخابات هفتم اسفندماه همچون عرصه‌های گذشته حضوری گسترده و مثال‌زدنی پیدا کردند و برگ زرین دیگری در افتخارات خود رقم زدند.

وی افزود: در این حوزه انتخابیه ۱۲۸ شعبه کار اخذ رأی را بر عهده داشتند که از این تعداد ۱۰۴ شعبه ثابت و ۲۴ شعبه سیار بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: ۲۱ نامزد برای حضور در بهارستان در این حوزه انتخابیه تأیید صلاحیت شده بودند که با انصراف پنج کاندیدا تعداد نهایی نامزدها در روز انتخابات به ۱۶ نفر رسید.

قمر افزود: پس از پایان زمان قانونی رأی‌گیری تمام نامزدها به فرمانداری دعوت شدند و از نزدیک بر روند شمارش آرا نظارت مستقیم داشتند که این موضوع تاکنون بی‌سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: تمام نامزدهای این حوزه از این اقدام اعلام رضایت و قدردانی کردند که این موضوع مؤید سلامت و شفافیت کامل در روند انتخابات است.

فرماندار شهرستان بندر ماشهر افزود: با پایان شمارش آرا از مجموع ۱۷۰ هزار و ۶۰۰ رأی مأخوذه، حبیب آقاجری ۲۹ هزار و ۱۰ رأی و علی گلمرادی ۲۸ هزار و ۶۸۷ رأی به دست آوردند.

قمر ادامه داد: علی دژمان ۲۴ هزار و ۹۱۴، جمال صالح‌زاده ۲۰ هزار و ۵۲، محمد جشنی ۱۵ هزار و ۲۸۳، عادل خضیری ۷ هزار و ۹۴۸، محمدرضا قنواتی ۶ هزار و ۴۸۱، عبدالرضا آلبوغبیش ۶ هزار و ۱۵۷ و سیدمصطفی موسوی ۶ هزار و ۱۵۲ رأی کسب کردند.

وی تصریح کرد: رضا شیرانی‌تکابی ۴ هزار و ۵۱۱ رأی، عزیز شریفی ۳ هزار و ۵۴۷، محسن قلندرنژاد ۲ هزار و ۸۰، جمال موسویان ۲ هزار و ۶، حیدر عبادی یک‌هزار و ۷۸۴، عبدالسید شریفات یک‌هزار و ۵۵۱ و حاتم حیدری یک‌هزار و ۴۳۵ رای به دست آوردند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماشهر با تکذیب اخبار منتشر شده در برخی سایت‌ها و شبکه‌های مجازی در مورد بازشماری برخی صندوق‌ها در این حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: این شایعات به هیچ عنوان صحت ندارد و هیچ صندوقی بازگشایی و بازشماری نشده است.

قمر در پایان گفت: در این حوزه انتخابیه در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان نیز از مجموع ۲۳۷ هزار و ۵۵۲ رأی، سیدمحمدعلی موسوی‌جزایری ۴۷ هزار و ۲۶۲، محسن حیدری‌آل‌کثیر ۴۱ هزار و ۳۲۸، عباس کعبی‌نسب ۳۸ هزار و ۲۷۰، سیدعلی شفیعی ۳۵ هزار و ۳۰۴، عبدالکریم فرحانی ۳۰ هزار و ۶۸۸، محمدحسین احمدی ۲۵ هزار و ۱۷ و علی فلاحیان ۱۹ هزار و ۶۸۳ رأی به دست آوردند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.