«پترو» قهرمان غرب آسیا شد و به آسیا رفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با پیروزی در دیدار نهایی رقابت های غرب آسیا برابر الریاضی لبنان، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم پتروشیمی بندر امام در دیدار نهایی رقابت های بسکتبال غرب آسیا که شامگاه دوشنبه در کشور اردن برگزار شد، ۷۰ بر ۶۸ الریاضی لبنان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.
تیم پتروشیمی بندر امام در کوارتر نخست برتر از حریف لبنانی خود ظاهر شد و با درخشش بازیکنان ملی پوشش ۱۵ بر ۹ به برتری رسید.
دو تیم در کوارتر دوم، پایاپای یکدیگر پیش رفتند و بازی به اوج حساسیت در این کوارتر رسید و دو تیم در پایان به نتیجه مساوی ۱۸ بر ۱۸ دست یافتند.
تیم الریاضی لبنان در کوارتر سوم شانه به شانه تیم پتروشیمی بندر امام پیش آمد و با استفاده از شوت های سه امتیازی در این کوارتر ۲۵ بر ۲۱ پیروز شد.
در کوارتر چهارم دو تیم لحظه ای برای کسب عنوان قهرمانی تا ثانیه پایانی، بازی نزدیکی ارائه دادند و در پایان این کوارتر به نتیجه مساوی ۱۶ بر ۱۶ رضایت دادند.
تیم پتروشیمی بندر امام تنها تیمی بود که در این رقابت ها بدون شکست بود و پس از کسب عنوان قهرمانی نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.