عضو شورای راهبردی اصلاح طلبان و اعتدالگران حوزه انتخابیه ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان: تا یکشنبه به جمع بندی میرسیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای راهبردی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حوزه انتخابیه ماهشهر، بندرامام، امیدیه و هندیجان گفت: تا یکشنبه به جمع بندی خواهیم رسید و کاندیدای نهایی مورد حمایت خود را رسماً اعلام خواهیم کرد.

یکی از اعضای شورای راهبردی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حوزه انتخابیه بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان طی تماس تلفنی با پایگاه خبری عصر جنوب، در خصوص  فهرست اولیه اصلاح‌طلبان (منتشر شده در خبرگزاری ایلنا) اعلام کردند: [در این خصوص هنوز به جمع بندی نرسیده ایم] و هرگونه گمانه زنی کاملا تکذیب می شود.
این عضو شورای راهبردی اصلاح طلبان و اعتدالگرایان حوزه انتخابیه بندرماهشهر، امیدیه و هندیجان در پاسخ به سوال خبرنگار عصر جنوب در خصوص زمان اعلام نهایی کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان در این حوزه گفت: [در حال گفت و گو با برخی از کاندیداهای تائید صلاحیت شده هستیم]، وی در پایان تاکید کرد:  [نهایتاً تا روز یکشنبه کاندیدای مورد حمایت خود را به استان اعلام خواهیم کرد].

به گزارش عصر جنوب؛ زمان رسمی تبلیغات نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ ۲۹ بهمن آغاز و تا ۵ اسفند ادامه خواهد داشت.

دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.