تیم ملی نونهالان هندبال در ماهشهر اردو زد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس هیئت هندبال استان خوزستان گفت: تیم ملی نونهالان هندبال کشور در شهرستان بندر ماهشهر اردو زدند.

ناصر قاسمی اظهار کرد: تیم ملی هندبال نونهالان کشور به منظور آماده‌سازی و پشتوانه‌سازی برای آینده هندبال ایران اسلامی اقدام به برپایی اردوی تدارکاتی در شهرستان بندر ماهشهر کرده است.

وی افزود: این اردو از پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز و تا روز سه‌شنبه هفته آینده ۱۳ بهمن‌ماه به مدت شش روز زیر نظر مربیان تیم ملی هندبال ادامه خواهد داشت.

رئیس هیئت هندبال استان خوزستان ادامه داد: در این اردو حدود ۹۰ هندبالیست نونهال از سراسر کشور حضور دارند و از این تعداد ۳۰ نفر برای اردوهای بعدی انتخاب خواهند شد.

قاسمی یادآور شد: برای برپایی این اردو فرماندار، رئیس اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان و مسئولان شرکت پتروشیمی بوعلی سینا زحمات فراوانی متحمل شدند که جا دارد از این تلاش‌ها تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اردو با کیفیت بالا و شرایط بسیار خوبی در حال برگزاری است و مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تیم ملی نونهالان هندبال کشور از وضعیت و شرایط موجود رضایت کامل دارند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.