رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه خوزستان در ماهشهر: هدف ما در دانشگاه سیاست ورزی است نه سیاست بازی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جلسه شورای فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور اعضای این شورا و حجت الاسلام والمسلمین جوانمردزاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در سالن جلسات این واحد دانشگاهی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر، حجت الاسلام والمسلمین عبدالباری جوانمردزاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این جلسه با بیان اینکه دین خود را باید با دانش حفظ کنیم گفت: دین آمده است تا ما را مدیریت کند و لذا اگر انسان دین نداشته باشد دچار افراط و تفریط خواهد شد. اگر انسان می توانست خود را کنترل کند دیگر نیازی به دین نبود.

حجت الاسلام والمسلمین جوانمردزاده در ادامه با اشاره به اینکه عقل در بعضی از موارد کاربرد دارد افزود: خداوند دو حجت برای انسان ها گذاشته که یکی عقل و دیگری دین می باشد. عقل پیامبر درون بوده و پیامبران مبعوث شده از طرف خداوند پیامبر بیرون محسوب می شوند که به عنوان راهنمایان دین معرفی شده اند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در خصوص لزوم تشکیل و راه اندازی تشکل های دانشجویی و نظارت بر عملکرد آن ها تصریح کرد: هدف ما در دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی سیاست ورزی است و سیاست بازی را رد می کنیم و لذا تشکل های دانشجویی باید براساس اساسنامه و آئین نامه های شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل و نظارت دقیق بر عملکرد آن ها توسط واحدهای دانشگاهی صورت پذیرد.

دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به لزوم انجام فعالیت های فرهنگی به خصوص اجرای طرح های ماندگار فرهنگی و تشکیل کانون های دانشجویی خواستار برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی دانشجویی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالباری جوانمردزاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان به جهت استفاده حداکثری از نظرات و دیدگاه های ایشان در فعالیت های فرهنگی و دانشجویی شد.

دکتر علیرضا مسعودی لیر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر هدف از تشکیل این جلسه را آشنایی با قوانین و مقررات جدید شورای فرهنگی و دانشجویی ویژه اعضای این جلسه نامید و گفت: تصویب طرح فرهنگی ماندگار با عنوان سرای گفتگو، تشکیل کانون دانشجویی با عنوان خانه و دانشگاه و راه اندازی مجدد کانون شعر و ادب از مهمترین مصوبات شورای فرهنگی دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر بوده است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.