تجمع کارکنان رسمی پتروشیمی های واگذارشده در بندرماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: جمعی از کارکنان رسمی واحدهای پتروشیمی واگذار شده به بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندرماهشهر ، در اعتراض به آنچه که نامشخص بودن وضعیت استخدامی آنها عنوان می‌شود، تجمع کردند
امروز صبح جمعی از کارکنان رسمی واحدهای پتروشیمی واگذار شده به بخش خصوصی منطقه ویژه اقتصادی بندرماهشهر، در اعتراض به آنچه که نامشخص بودن وضعیت استخدامی آنها عنوان می‌شود، تجمع کردند.

فعالان صنفی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام و ماهشهر با اعلام این خبر گفتند: در این اجتماع صنفی که از ساعت ۸ و نیم امروز صبح آغاز شده است، دست‌کم ۱۰۰۰ نفر از کارگران مجتمع‌های بندرامام، بوعلی سینا، امیرکبیر، تندگویان، اروند، فجر خوزستان، مارون و رازی شرکت داشتند.

از قرار معلوم این تجمع در سایت ۴ منطقه آزاد اقتصادی ماهشهر برگزار شده است.

به گفته این فعالان، از زمان واگذاری مدیریت و مالکیت این واحد‌ها به بخش خصوصی وضعیت استخدامی آن‌ها با ابهاماتی مواجه شده است و همین مساله موجبات نگرانی کارکنان رسمی این واحدهای اقتصادی را فراهم کرده است.

بعد از خاتمه تجمع امروز صبح: گروهی از کارکنان رسمی پتروشیمی ماهشهر مقابل فرمانداری تجمع کردند

ساعت ده صبح امروز پس از خاتمه تجمع کارکنان رسمی پتروشیمی های واگذار شده ماهشهر، نمایندگان معترضین مقابل فرمانداری جمع شدند.

امروز ساعت ده صبح بعد از خاتمه تجمع در سایت ۴ منطقه آزاد اقتصادی ماهشهر، ۳۵ نفر از نمایندگان معترضین مقابل فرمانداری ماهشهر جمع شدند.

به گفته منابع ایلنا تجمع  اعتراضی صبح امروز در مقابل فرمانداری ماهشهر از ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح به طول انجامید.

بر اساس گفته یکی از نمایندگان کارکنان، ساعت ۱۱ معاون فرماندار ماهشهر در جمع معترضان حاضر شده و با اعلام این مطلب که مقامات صدای شما را شنیده‌اند، قول پیگیری مطالبات معترضین را داد.

بر اساس این اظهارات، کارکنان رسمی پتروشیمی قرار است در روزهای آینده از همه مجاری قانونی برای پیگیری مطالباتشان استفاده کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • فروختن نفرات با تجهیزات غیر قانونیه،ما برای اعتلای کلمه حق انقلاب کردیم و ولایت فقیه مخالف استثمار بشریت و به بردگی گرفتن انسان هاست،ما سرباز امام زمان و ولایت هستیم