سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر: “کعبی” و “کاملی‌مفرد” به شهرداری نمی‌آیند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر، درباره حضور “جلال کاملی‌مفرد” و “حسین کعبی” در تیم شهرداری گفت: همین جا این خبر را تکذیب می‌کنم.

عزیز فریسات امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: بازی دشواری با تیم صدر جدولی کیمیا فرآیند تهران در خانه پیش رو داریم و با برد مقابل این تیم گام بلندی را در راه صعود به لیگ دسته یک برخواهیم داشت.

وی افزود: در این مدت خیلی خوب کار کردیم و با شرایط روحی و روانی بالا و آمادگی کامل در نیم فصل دوم  به میدان خواهیم رفت.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر درباره حضور “جلال کاملی‌مفرد” و “حسین کعبی” در تیم شهرداری گفت: همین جا  این خبر را تکذیب می‌کنم، ما پیش از آغاز فصل قصد داشتیم کاملی مفرد را به لیست خود اضافه کنیم خودش هم تمایل داشت به تیم کمک کند که به‌خاطر شرایط زندگی و مسائل روحی نمی‌توانست در ماهشهر بازی کند، اما برای نیم فصل دوم هیچ مذاکره و صحبتی با حسین کعبی و کاملی مفرد نداشتیم.

فریسات با اشاره به نقل و انتقالات شهرداری در تعطیلات نیم فصل دوم عنوان کرد: چند بازیکن را به تیم اضافه کردیم تا در نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیریم و از اعتبار خوزستان به عنوان استان فوتبال خیز دفاع کنیم.

وی یادآور شد: سه بازیکن جدید تیم ما محمد رحیمی، حسن یوسفی و علی یغمایی هستند که نسبت به جذب این بازیکنان اقدام کردیم و بدنبال یک هافبک نفوذی هستیم تا با  قطعی شدن  این بازیکن به تفکراتی که داشتیم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر درباره وضعیت تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خاطرنشان کرد: برای تیم ما که فصل اول حضور خود در لیگ دسته دوم را سپری می‌کرد شرایط سختی بود ولی با همت و تلاش بازیکنان توانستیم نیم فصل را در رده سوم جدول به پایان برسانیم اما استحقاق این را هم داشتیم که در جایگاه دوم و حتی اول قرار بگیریم.

فریسات با قدردانی از حمایت های مدیریت باشگاه شهرداری ماهشهر تصریح کرد: تمام خواسته‌ها و نیازها تا اینجای کار به نحو احسن انجام گرفته با حمایت مسولان شهرستان، شهردار، شورای شهر و تماشاگران خونگرم تیم با کسب نتایج قابل قبول در نیم فصل دوم بتوانیم بهترین جایگاه ممکن را کسب کند.

تیم فوتبال شهرداری ماهشهر در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان کیمیا فرآیند تهران است که این دیدار روز دوشنبه هفتم دی‌ماه جاری رأس ساعت ۱۴ در استادیوم شهدای بندرماهشهر برگزار می‌شود.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.