فرماندار بندرماهشهر: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات خوب مهیااست + حواشی اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر گفت: ثبت نام و بررسی صلاحیت های حوزه ماهشهر، امیدیه و هندیجان، از امروز در ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر آغاز شده و تا جمعه ادامه دارد.

وی افزود: ثبت نام در فرمانداری بندرماهشهر (حوزه اصلی) انجام می شود و حوزه های امیدیه و هندیجان حوزه های فرعی می باشند.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: هیچگونه ثبت نام و رسیدگی به صلاحیتی در حوزه های فرعی انجام نمی شود و فرمانداری های امیدیه و هندیجان در امور اجرایی و برگزاری انتخابات و نظارت بر حوزه های رای گیری فعالیت خواهند داشت.

قمر اظهار داشت: روند ثبت نام ها بدون هیچ مشکلی انجام می شود و تمام هماهنگی ها جهت برگزاری یک انتخابات خوب انجام شده است.

در روز نخست ۶ نفر ثبت نام کرند

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: تا پایان وقت اداری امروز شش نفر برای ثبت‌نام در ستاد انتخابات این شهرستان حضور پیدا و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کردند.
قمر افزود: این شش نامزد ثبت‌نام شده شامل پنج مرد و یک زن هستند که امروز با حضور در فرمانداری بندر ماهشهر و ستاد انتخابات این شهرستان اقدام به نام‌نویسی کردند.
قمر ادامه داد: روند ثبت‌نام از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا روز جمعه چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت و افراد واجد شرایط می‌توانند برای نامزدی در این انتخابات با مراجعه به فرمانداری بندر ماهشهر و ستاد انتخابات این شهرستان اقدام به نام‌نویسی کنند.
در نخستین روز از مرحله ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان عبدالرضا آلبوغبیش، خلیل حیات‌مقدم، عادل خضیراوی، زهره شجاعی فر، جمال صالح‌زاده و علی گلمرادی با حضور در ستاد انتخابات این شهرستان اقدام به نام‌نویسی کردند.
بانوی بندر امامی جوانترین داوطلب استان
در نخستین روز ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، زهره شجاعی فر متولد سال ۱۳۶۴ با ۳۰ سال سن به عنوان جوانترین کاندیدای  استان خوزستان با حضور در ستاد انتخابات بندر ماهشهر از حوزه انتخابیه ماهشهر، امیدیه و هندیجان نام نویسی کرد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • از مهندس شریفی خبری نشد ?
  • ای کاش انصراف نمیدادید آقای ناصری مجد!!