بندرماهشهر پیشتاز مبارزه با مواد مخدر در خوزستان/ برگزاری همایش های متعدد در اولین روز هفته مبارزه با مواد مخدر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: امروز همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر، شهرستان بندر ماهشهر شاهد برگزاری چندین همایش و کارگاه آموزشی بود که نشان دهنده عزم جدی مسئولین ماهشهری برای مبارزه با این بلای خانمان سوز است.

در اولین روز از هفته مبارزه با مواد مخدر زنگ مانور مبارزه با مواد مخدرساعت ۸ صبح ۲۲ آذرماه در دبیرستان ۱۷ شهریور نواخته شد.

این مراسم نمادین با حضور منصور قمر فرماندار، عبادی معاون فرماندار، عبدالواحد عبادی رئیس اداره آموزش وپرورش  و جمعی از مسئولین شهرستان در دبیرستان ۱۷ شهریور بندر ماهشهر برگزار شد.
همزمان در روز دوشنبه ۲۳ آذر ماه ۹۴  همایش ترویج ازدواج در بین جوانان با شرکت کلیه مشاوران مدارس بندرماهشهر در سالن میلاد نور منازل ۲۱۸ دستگاه ناحیه صنعتی برگزار گردید.

در این روز؛ همایش دیگری تحت عنوان “خانواده موفق و جلوگیری از آسیب های اجتماعی” با حضور کلیه مسوولین ادارات و نهادها، مدیران مدارس سه مقطع تحصیلی و اعضا انجمن اولیا و مربیان مدارس شهرستان بندرماهشهر در محل سینما دریا برگزار گردید.

این همایش با حضور دکتر شاهین فرهنگ اعزامی از تهران برگزار شد و پیرامون “خانواده و نقش مهم آن در تربیت جوانان و نوجوان” مطالبی ارائه گردید.

همایش “خانواده موفق و جلوگیری از آسیب های اجتماعی” با همکاری فرمانداری، انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش. شورای اسلامی شهر و شهرداری و نیروی انتظامی بندرماهشهر برگزار شد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.