بازدید مسئولین کشوری و استانی از موقعیت شهرستان بندر ماهشهر در شلمچه و تقدیر از مدیران شهرستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شلمچه این روزها با حضور عاشقان امام حسین(ع) از سراسر کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی حال و هوای خاص به خود دارد و زائران بسیاری در حال تردد از این مسیر و ورود به کشور عراق برای شرکت در مراسم اربعین حسینی هستند.

در این بین موقعیت قمر بنی هاشم شهرستان بندر ماهشهر با ۱۵ هزار مترمربع بزرگترین امکانات بهداشتی، رفاهی، غذایی و درمانی را برای زائرین اربعین حسینی در شلمچه مهیا نموده است.

طی روزهای گذشته مسئولین استانی و کشوری ضمن بازدید از موقعیت قمر بنی هاشم بندر ماهشهر از مدیران این شهرستان تقدیر بعمل آوردند.

حجت الاسلام خاموشی رئیس و نماینده ولی فقیه در سازمان تبلیغات کشور با حضور در موقعیت بندر ماهشهر در شلمچه ضمن بازدید از روند کار ماهشهری ها از مدیران این شهرستان تقدیر بعمل آورد.

اسماعیل زمانی مدیر عامل منطقه آزاد اروند از دیگر مدیرانی بود که طی روزهای گذشته به اتفاق معاونین خود از موقعیت شهرستان بندر ماهشهر در شلمچه بازدید کرد.

در نشست مشترک فرماندار شهرستان بندر ماهشهر و  مدیر عامل منطقه آزاد اروند در شلمچه، موضوع  واگذاری دائمی زمین و اجرای طرح زیر ساخت و محل های احداثی در آن برای بندر ماهشهر مورد ارزیابی و تصویب قرار گرفت.
در ادامه خدمت رسانی شهرستان بندر ماهشهر به زائران اربعین حسینی در شلمچه، دکتر سیاحی معاون عمرانی استانداری و مدیر کل شهر و روستا ضمن بازدید از موقعیت قمربنی هاشم از اقدامات ماهشهریها در شلمچه و طرح  دائمی آنان در ارائه خدمات به زوار حسینی در شلمچه قدردانی نمود.

سردار روانکار فرمانده منطقه سوم دریایی سپاه از دیگر مسئولینی بود که طی روزهای گذشته در موقعیت شهرستان بندر ماهشهر در شلمچه حضور یافتند.

فرماندهی منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) در جلسه ای با حضور فرماندار و متولیان مواکب درشلمچه از مردم و  مدیران شهرستان قدردانی کرد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.