موافقت اولیه با سه طرح اقتصادی دانش بنیان در دانشگاه آزاد ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با سه پیشنهاد طرح اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر موافقت کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر، دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر با اعلام این خبر گفت: سه طرح پیشنهادی واحد بندرماهشهر با موضوعات احداث مجتمع تجاری، راه اندازی مرکز فرآوری و بسته بندی خرما و آشپزخانه صنعتی و راه اندازی مرکز رشد و فن آوری یا هتل در نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان مطرح و پس از بحث و بررسی آن مورد تایید اولیه قرار گرفته و جهت تایید نهایی و اخذ مجوزهای لازم به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال خواهد شد.

دکتر نوعی در خصوص این طرح ها افزود: با کلیات طرح احداث مجتمع تجاری موافقت و مقرر گردید مجوزهای لازم در این خصوص و نحوه ی مشارکت بخش خصوصی به صورت شفاف معین و توسط اداره حقوقی و حوزه معاونت عمرانی بررسی و اخذ گردد.

سرپرست واحد بندرماهشهر با بیان اینکه این طرح ها در راستای درآمدزایی از منابع غیرشهریه ای می باشند تصریح کرد: با پیشنهاد راه اندازی مرکز فرآوری و بسته بندی خرما و آشپزخانه صنعتی با مشارکت بخش خصوصی موافقت گردید. همچنین باتبدیل یکی از خوابگاههای دانشجویی واحد به مرکز رشد و فن آوری یا هتل به شرط اخذ مجوزهای لازم از سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی موافقت گردید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.