شهرداری و آبفا بندر ماهشهر رفوزه شدند! + عکس/ ارسالی شهروندان

صدای شهروندان؛ شهروند ماهشهری – در هفته های اخیر نزول رحمت الهی در بندر ماهشهر نسبت به سالهای اخیر پربارتر بوده و این موضوع جای خوشحالی و شکرگزاری به درگاه خداوند بزرگ را دارد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی خوزستان، میزان بارندگی امروز در ماهشهر ۳٫۲ میلی متر بوده و از لحاظ میزان بارش کمترین میزان بارش ها را داشته است.

در بین شهرهای استان، بیشترین میزان بارندگی استان متعلق به شهر بستان با ۲۸.۵ و پس از آن شوش با ۲۵.۶ و مسجدسلیمان با ۱۵٫۸ میلی متر بوده است.

۷۱۳۳۱۲۳۸۳_۷۷۳۲۷

طی تماس با شهروندان شهرهای دیگر، وضعیت آن شهرها را جویا شدم، اما خبری از آبگرفتی های چندین ساعته و حتی چند روزه نبود و بارندگی موجب شای مردم شده بود و نه اسباب زحمت!

اما وضعیت در بندر ماهشهر با سایر شهرها متفاوت بود! شهری که میزان بارش اعلام شده در آن تنها ۳٫۲ میلی متر بوده است که نسبت به شهر بستان با ۲۸.۵ و شوش با ۲۵.۶ میلی متر، ناچیز است.

بندر ماهشهر پس از گذشت حدود ۱۰ ساعت پس از بارنش باران پاییزی همچنان زیر آب است و عبور و مرور در خیابان ها بسیار سخت و بعضاً غیر ممکن.

۷۱۳۳۱۶۱۵۸_۷۷۰۵۹

بله؛ باز هم پس از بارش باران، زندگی در ماهشهر مختل شده است!

شهری بندری – صنعتی با سرمایه ای به وسعت تمام کشور. جمعیت تقریبی این شهر حدود ۱۶۰ هزار نفر و شهرداری با بودجه ۱۴۴ میلیارد تومان!

شهرداری بندر ماهشهر مقصر اصلی این معضل را اداره آبفا معرفی می کند و اداره آبفا نیز شهرداری را مقصر می داند. اما هرچه باشد، شهروندان بازندگان اصلی این آب بازی اند!

۱۲۰۰x1600xIMG-20151107-WA0032.jpg.pagespeed.ic.hm8NaclMoK

انتشار این مطلب به معنای تائید محتوای آن نیست و صرفاً انعکاس صدای همشهریان خوزستانی است…

شما مخاطبان عزیز هم می توانید مطالب و تصاویر خود را از طریق یکی از راه های ارتباطی، برای ما ارسال کنید.

ارتباط از طریق فرم تماس با ما (اینجا)

ایمیل: asrejonoob.ir@gmail.com

نرم افزار تلگرام: شماره ۰۹۱۶۰۹۸۷۵۹۱

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.