پیروزی شهرداری بندر ماهشهر در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: تیم شهرداری بندر ماهشهر در استادیوم شهدای ماهشهر توانست با دو گل از سد پتروکیان شوشتر عبور کند.

شرح بازی:

شهرداری ماهشهر که بازی اول خود را در تهران واگذار کرده بود در این بازی با اندیشه ی برد پا به میدان گذاشت.

در نیمه اول  تیم شهرداری سه موقعیت مسلم گلزنی را هدر داد تا در دقیقه ۲۲ محسن رحیمی روی ارسال زیبای حجت دلاوی کاپیتان تیم شهرداری توانست با ضربه سر گل نخست این تیم را به ثمر برساند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.با شروع نیمه دوم و تعویضی که پتروکیان انجام داد این تیم توانست تا حدودی از فشار روی تیم خود بکاهد اما باز هم تیم شهرداری بود که توانست موقعیت های خطرناک تری به وجود بیاورد.

در دقیقه ۹۴ در حالی که همه بازی را تمام شده می دانستند مهدی مریدی بازیکن تعویضی تیم شهرداری توانست با شوتی دیدنی گل دوم را وارد دروازه پتروکیان کند و خیال ماهشهری ها را بابت برد راحت کند.

در این بازی شهرداری موقعیت های زیادی داشت از جمله سه توپی که به دیرک دروازه شوشتری ها برخورد کرد.

ترکیب شهرداری ماهشهر:

جعفر ساکی،کورش لرکی،محمد امین سعیداوی،محمد باشی،مصیب جمعه زاده،مهدی سامری،حجت دلاوی،سید علا خلف زاده(محمد پورسواریان)،حجت دلاوی(۷۳-مسلم صالحی فرد)،عباس قاسمی،کاوه مختاری،محسن رحیمی(۸۴-مهدی مریدی)

سرمربی:عزیز فریسات

ترکیب پتروکیان شوشتر:

عقیل عبدالخانی،سجاد یزدانی،محمد سواری،رسول طهماسبی،سجاد آبتین،رسول رمضانی(ابوالفضل روشنایی)،احسان فارسی،مسلم حسین وند(هادی پوری)،علیرضا ذلکی،بهادر مالکی،سعید جلالی(علی فرجی)

سرمربی:حسن شاهمرادیان

گلها:محسن رحیمی(۲۲)،مهدی مریدی(۴+۹۰)

داوران: علیرضا حیدرپناه- رمضان علی پور- صادق رستمی- ایمان شادلی

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.