فرمانداری بندر ماهشهر آماده حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر گفت: این فرمانداری آماده حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در شهرستان بندر ماهشهر است.

به گزارش فارس، منصور قمر ظهر امروز در همایش جذب سرمایه‌گذار با موضوع انتقال تجارب سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز اظهار کرد: شهرستان بندر ماهشهر از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که با استفاده از آنها و دعوت از سرمایه‌گذاران می‌توان گام‌های مؤثری برای توسعه و پیشرفت منطقه برداشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت سرمایه‌گذاری بسیار مناسبی در شهرستان بندر ماهشهر وجود دارد، افزود: در صنایع پایین‌دستی پتروشیمی و نیز در زمینه‌هایی دیگر همچون گردشگری، خدماتی و تولیدی برای سرمایه‌گذار داخلی و خارجی فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه به عنوان نماینده دولت در این شهرستان آماده حمایت از سرمایه‌گذاران هستیم، تصریح کرد: در همین راستا کمیته‌ای ویژه با عنوان کمیته سرمایه‌گذاری را در شهرستان بندرماهشهر راه‌اندازی کرده‌ایم.

قمر خاطرنشان کرد: این کمیته با هدف شناسایی، جذب سرمایه‌گذار و ایجاد تسهیلات اداری و اعتمادسازی در ارتباط با سرمایه‌گذاری در ماهشهر در راستای کمک به اشتغال و توسعه و پیشرفت شهرستان تشکیل شده است.

این مسئول در پایان گفت: مبنای فعالیت این کمیته شناسایی ظرفیت‌های شهرستان و مهیا کردن آن‌ها برای سرمایه‌گذاری است تا با مشارکت بخش خصوصی به اشتغال‌زایی و پیشرفت منطقه کمک شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.