اقدامات شبکه بهداشت و درمان ماهشهر جهت پیشگیری از بیماری کروناوی ویروس/ قدری: هیچ گونه آماری از مبتلایان به این بیماری در ماهشهر گزارش نشده

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شبکه بهداشت ودرمان ماهشهر جهت پیشگیری از بیماری کروناوی ویروس که علایم  آن۱۰روز بعد مبتلا شدن بروز خواهند کرد اقداماتی را انجام داد.

در راستای ارتقا سلامت و آگاهی افراد مختلف جامعه و حفظ سلامت عموم مردم که مهمترین مسئله و دغدقه شبکه بهداشت ودرمان  ماهشهراست، این شبکه در اقدامی به توزیع بروشور،پمفلت،نصب بنر و تشکیل جلسات با حجاج و خانواده های محترمشان در سالن جلسات زمزم مرکز بهداشت کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ماهشهر؛ حجاج اعزامی از ماهشهر بالغ بر۱۶۵نفر بودند که از دوشنبه مورخ ۲۰/۷/۹۴آخرین دوره آموزشی حجاج برگزارگردید.

این نشست با حضور دکترقدری ،سرپرست شبکه بهداشت ودرمان و دفتر حج و زیاره  ماهشهرصورت گرفت.

در این جلسات راهای پیشگیری ،خودمراقبتی ،رعایت نکات بهداشتی با تدریس خانم دکتر فربد(پزشک باسابقه و با معلومات مراکز بهداشتی ماهشهرو حومه) و مهندس خالدی(کارشناس مبارزه با بیمارها) انجام شد.

دکتر قدری در این باره به خبرنگار عصر جنوب گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته هیچ گونه آماری از مبتلایان به این بیماری در سطح شهرستان و حومه گزارش نشده و این موضوع باعث خوشحالی و اطمینان خاطر است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.