سارق مسلح آرایشگاه زنانه ماهشهر هنوز دستگیر نشده است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: سارق مسلحی که در آبادان دستگیر شده ارتباطی با پرونده سرقت مسلحانه از آرایشگاه زنانه ماهشهر ندارد.

جلیل زبیدی امروز اظهار کرد: سارقی مسلح پس از ارتکاب سرقت، به آبادان متواری شده بود که پس از کسب اخبار و اطلاعات از سوی منابع آگاه و مخبرین، نامبرده در آبادان دستگیر شده و به ماهشهر انتقال پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازجویی فنی از این سارق مسلح، نامبرده به ارتکاب چند فقره سرقت مسلحانه از منازل و مغازه در بندر ماهشهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر متذکر شد: این سارق مسلح هیچ ارتباطی با پرونده سرقت مسلحانه از آرایشگاه زنانه بندر ماهشهر ندارد.

زبیدی یادآور شد: سارقی مسلح پنجشنبه هفته گذشته وارد آرایشگاهی زنانه واقع در خیابان ابوذر واقع در فاز ۴ ماهشهر شده بود و با استفاده از کلت کمری از مشتریان و افراد حاضر در این آرایشگاه سرقت کرده بود.

وی تصریح کرد: این سارق مسلح با ایجاد رعب و وحشت و بستن دستان زنان حاضر در این آرایشگاه، تمامی طلاجات و زیورآلات، تلفن همراه و پول نقد ۱۰ مشتری خانم این آرایشگاه را به سرقت برده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت: تلاش برای دستگیری متهم این پرونده ادامه دارد و سرنخ‌های بسیار خوبی نیز در این ارتباط به دست آمده است.

زبیدی در پایان اضافه کرد: امیدواریم با تلاش مأموران این فرماندهی عامل این سرقت مسلحانه به زودی دستگیر و تحویل قانون شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.