برادر «شهرام محمدی» استخدام پتروشیمی مارون می شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  به‌دنبال انتشار خبری که در تاریخ هشتم مهرماه سال جاری در رابطه با وضعیت خانواده شهرام محمدی تنها کارگر کشته شده در انفجار پتروشیمی مارون منتشر شد، مسئول روابط کار و مددکاری اجتماعی شرکت پتروشیمی مارون به خبرنگار ایلنا گفت: «جایگزینی برادر «شهرام محمدی» تا آخر این هفته در‌‌ همان شرکتی که وی مشغول خدمت بود، انجام خواهد شد».

«شرف‌الدین» در همین‌باره اظهار داشت: «پرداخت دیه از مواردی است که باید مراحل قانونی آن طی شود و شرکت تا آنجائی که توانسته کمک کرده و بیش از این‌ها نیز یاری خواهد کرد اما بصورت مشخص هنوز قیم‌نامه از سوی خانواده مرحوم محمدی به امور اداری پتروشیمی‌مارون برای پرداخت دیه تحویل نشده است».

به‌گفته مسئول روابط‌کار پتروشیمی مارون، «بنا بر عرف حاکم در بختیاری‌های خوزستان خانواده و نزدیکان متوفی تا چهلم مرحومشان پی‌گیر حق و حقوق متوفایشان نمی‌روند و آن را «بد» می‌شمارند بنا برهمین اصل نیز برقراری مستمری بازماندگان مرحوم محمدی نیزبه درازا کشیده شده است».

مسئول مددکاری اجتماعی پتروشیمی مارون در خصوص ممنوع‌الورود بودن برادر مرحوم محمدی اظهار داشت: «این‌که برادر مرحوم محمدی اجازه ورود به سایت را نیافته، نادرست است. زیرا همین چند روز پیش در دفتر من برای پی‌گیری آمده بود».

شرف‌الدین گفت: «پتروشیمی تمام مخارج هفتم، چهلم و سنگ گور و… را پرداخت کرده است و این سخن من به منزله منت یا نگاه مرحمت‌آمیز به خانواده مرحوم محمدی نیست».

وی ادامه داد: «چندین ماه است که وجهی به‌حساب همسر مرحوم محمدی واریز می‌شود تا مراحل دریافت مستمری ایشان بررسی و پرداخت شود».

مسئول روابط‌کار پتروشیمی مارون افزود: «من از صحت و سقم دریافت وکالت محضری پتروشیمی از خانواده مرحوم محمدی برای دریافت هزینه‌های بیمارستان اطلاعی ندارم اما شرکت تلاش خود را برای درمان مرحوم محمدی انجام داد، به‌طور نمونه ۶۰ میلیون هزینه اجاره هلی‌کوپتر برای انتقال وی به تهران را پرداخت کرد».

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.