ورزشکار ماهشهری نایب‌قهرمان جهان شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس سبک کیک‌بوکسینگ استان خوزستان گفت: «محمود امیری‌فر» در مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ باکوی آذربایجان به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

مهدی امیری‌فر به فارس گفت: مسابقات جهانی کیک‌بوکسینگ سبک ساباکی با حضور ۱۰ تیم از کشورهای مختلف در باکوی آذربایجان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ بازیکن در چهار استایل «کیک‌بوکسینگ»، «مبارزه در قفس mma»، «کاتا (فرم)» و سلاح شرکت کرد.

رئیس سبک کیک‌بوکسینگ استان خوزستان تصریح کرد: «محمود امیری‌فر، محمد امیری‌نسب و شایان بختیاری» سه ورزشکار خوزستانی بودند که به نمایندگی از استان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

امیری‌فر خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشورهای آذربایجان، اوکراین، استرالیا، روسیه، ترکیه، ازبکستان، افغانستان، آلمان، تاجیکستان و ایران شرکت داشتند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات «محمود امیری‌فر» که در دو استایل شرکت کرده بود در استایل مبارزه در قفس (mma) به مقام دوم دست پیدا کرد و در استایل کیک‌بوکسینگ نیز پس از غلبه بر حریفان آذربایجانی و روسی خود در مرحله فینال، در مقابل حریف ترک خود به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در راند سوم از ادامه مسابقه انصراف و مقام دوم را به خود اختصاص داد.

رئیس سبک کیک‌بوکسینگ استان خوزستان یادآور شد: محمد امیری‌نسب از آبادان نیز در بخش شمشیر به مقام نخست و در استایل مبارزه در قفس به مقام دوم دست پیدا کرد.

امیری‌فر خاطرنشان کرد: شایان بختیاری از اهواز نیز در استایل تک بازی مقام نخست و در استایل کیک‌بوکسینگ مقام دوم را از آن خود کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.