فرماندار بندر ماهشهر: وضعیت جوی و هوای صاف در صبح چهارشنبه را می دانستم، اما حقوق مردم و سلامت شهروندان در اولویت هستند

خبرنگار عصر جنوب در ماهشهر در ارتباط با گزارش و عملکرد غیر قابل قبول و گزارشات دوگانه با رنگ و بوی سیاسی از سوی خبرگزاری فارس درباره تعطیلی روز چهارشنبه شهرستان بندر ماهشهر گفتگویی را با فرماندار این شهرستان انجام داده است.

قمر در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت: وضعیت جوی و هوای صاف در صبح چهارشنبه ۱۸شهریور را می دانستم، ولی تکریم ارباب رجوع و سلامت مردم شهرستان در برابر فرش طویل خاکی و انباشته شدن خاک در ادارات دولتی شهرستان که ناشی از گرد و خاک شدید شب گذشته بود را در اولویت دیدم.

قمر در ادامه، با انتقاد از گزارش خبرگزاری فارس در ارتباط با تعطیلی روز چهارشنبه در ماهشهر افزود: خبرنگار و رسانه ای که خود را قلم به دست و قدم بردار در راه مردم شریف بندر ماهشهر میداند! و خود را از جنس مرم می داند، چرا حقوق شهروندی، سلامت شهروندان که جزو حقوق اولیه آنان است و تکریم ارباب رجوع در ادارات ماهشهر را پس از آن گرد و خاک بی سابقه نادیده می گیرد و اینگونه رسالت خویش را زیر پا میگذارد؟!

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: ایشان با قلم خود یاد نمی کند، بس نبود مسائل آلایندگی که پدیده گردو خاک آنهم از نوع غلیظش که برای سلامت شهروندان خطرناک است به آن اضافه شد.
قمر ادامه داد: خدا را شاکرم  که مردم عزیز و آگاه شهرستان ماهشهر خدمتگزاران صدیق خود را می شناسند و کسانی که با رفتارهای جناحی و شخصی و متظاهرانه دنبال خدشه وارد کردن به قشر اصیل اصحاب رسانه و ناحق کردن حقوق مردم ماهشهر هستند را معرفی خواهند کرد.
قمر در پایان اضافه کرد: طی مذاکره تلفنی با مدیریت صنایع پتروشیمی به هیچ عنوان موضوع تعطیلی درآن صنایع را تایید نکردم و تنها ادارات دولتی را مشمول این تعطیلی اعلام کردم.

به گزارش عصر جنوب؛ در همین راستا، بیانیه ای از سوی خبرنگاران، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ شهرستان بندر ماهشهر در حال امضاء است که طی آن هر گونه دخالت نابجا و گزارش های سیاسی و جهت دار و غیر حرفه ای را که باعث تضییع حقوق مردم محروم شهرستان بندر ماهشهر (ماهشهر و بندر امام و چمران) می شود را به شدت محکوم کرده است.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.