بانوان کاراته کای ماهشهری به مسابقات جهانی راه یافتند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بانوان کاراته‌کای ماهشهری در مسابقات کشوری کاراته سبک «گوجوریو» صاحب مقام شدند.

در مسابقات کشوری کاراته سبک گوجوریو که به میزبانی تهران برگزار شد، «گلشن مبصر» و «روژان متقی» از بانوان کاراته کای تیم منتخب ماهشهر، سهمیه حضور در مسابقات انتخابی جهانی اندونزی را کسب کردند.

مسابقات بین‌المللی انتخابی کشور اندونزی سوم آذرماه سال جاری برگزار خواهد.

همچنین تیم کاراته ماهشهر که در این رقابت‌ها با مربیگری «سارا ذاکری» و کمک خود «مرضیه خواجه» به این مسابقات اعزام شده بود مدال‌های رنگارنگ دیگری را کسب کرد، در همین چارچوب، ملیکا عسکری، نرگس روزمند، فاطمه حیاتی از مقام آوران کاتای تیمی بودند.

مقام اول تیمی زیر قهوه‌ای را نیز خورشید امیری، هدا یاری دریس، زهرا هاشمی کسب کردند، آرزو نعمتی نیز به مقام اول کاتای امید‌ها دست یافت و عاطفه محفوظی مقام سوم کاتای انفرادی و هدی یاری دریس مقام اول کاتا را از آن خود کردند.

مقام اول کاتای بزرگسالان را نیز الهه نعمتی‌پور و مقام دوم را منصوره ساداتی از آن خود کردند، مقام اول کومیته بزرگسالان در وزن ۵۵- را سحر عبادی‌پور و مقام دوم کومیته ۶۷+ را سندس بلاسم از آن خود کرد، مقام سوم کومیته ۶۰- را نیز سیده زهرا اشرف السادات به دست آورد.

همچنین مقام اول کومیته در وزن ۶۷- را مریم اسماعیلی کسب کرد و مقام دوم کاتای بزرگسال زیر قهوه‌ای را فردوس هرمزانی از ان خود کرد، مقام دوم کومیته نوجوانان را نیز نرگس روزمند به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در مسابقات کشوری کاراته سبک گوجوریو که به میزبانی تهران برگزار شد، کاراته کار ماهشهری در رشته کاراته سبک گوجوریو صاحب مقام شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.