پیام تبریک روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در پی انتخاب هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بندرماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پیام تبریک روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بندرماهشهر در پی انتخاب هیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بندرماهشهر

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس و ثنای بی حد برخالق بی همتا که به لطف استقرار مستحکم جمهوری اسلامی ایران و در راستای احترام و اکران به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران اسلامی ، نهادی به نام شورای اسلامی در شهرها و روستاهای کشور شکل گرفت .
به لطف و عنایت پروردگار منان هیات رییسه شورای اسلامی شهر بندرماهشهر ، برای سومین سال خدمت به مردم ولایتمدار در دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر به صورت شایسته و با درایت انتخاب شدند.
این انتخاب و همزمانی آن با هفته دولت بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از تخصصی گرایی و علم محوری و نوید بخش افزایش خدمت و فضای دانش و بینش و معنویت در کالبد نهاد خدمت گذار شورای اسلامی شهر می باشد.
یقینا با تدابیرارزشمند شورای اسلامی شهر واقدامات اجرایی و عمرانی شهردار محترم بندرماهشهر و خصوصا با همراهی کارکنان و پرسنل شریف شهرداری و به مدد روحیه جهادی و انگیزه خدمت مجموعه خدوم می توان به افق های روشنی در پیشرفت و توسعه دست یافت.
ضمن تبریک به رییس و هیات رییسه محترم جدید شورای اسلامی شهر بندرماهشهر امید است با همدلی و همزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر شاهد تحول در توسعه عمرانی، رفاهی و فرهنگی در این کلانشهر باشیم و چونان گذشته با امانت، کفایت ، درایت و کیاست و حسن سلوک برای نیل به جامعه ی شهروند مدار خالصانه و عاشقانه حرکت نمایید.

درپایان ضمن عرض تبریک و تهنیت به آقایان مهندس مجاهد نظارات و ناصر فیصلی زاده انتخاب این عزیزان را به بعنوان رئیس و  نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از زحمات صادقانه و تلاش مجدانه آقایان مهندس قدرت الله سلطانی و حاج نعمت الله قنواتی رئیس و نایب رئیس دوره قبل صمیمانه تشکرو قدردانی می نمائیم .
موفقیت روز اافزون همگان را در عرصه خدمت به مردم از خداوند مسئلت داریم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.