افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری بندرماهشهر در هفته دولت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: همزمان با ششمین روزهفته دولت ۱۵ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری بندرماهشهر افتتاح شد.

پیش از ظهر امروز با حضور قدرت‌الله دهقان معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی ۱۵ طرح عمرانی، خدماتی و فرهنگی این شهرداری افتتاح شد.

پروژه احداث پارک ورودی شهرک آیت الله طالقانی ، فرهنگسرای شهرک شهید رجایی ، فاز اول جاده سلامت و ساختمان جدید شهرداری امروز به بهره برداری رسید ۱۱ پروژه دیگر نیز از طرح‌های شهرداری بندر ماهشهر بود که به طور هم زمان به  بهره‌برداری رسیدند.

شهردار بندر ماهشهر در حاشیه افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

غلامحسین کمایی افزود: این هفته فرصت مناسبی است تا دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف به تصویر کشیده و برای همگان تشریح شود تا زوایای ناپیدای خدمات گسترده خادمان مردم را ارائه دهد، هفته دولت فرصت مغتنم و بسیار با ارزشی است که خدمتگزاران به مردم بتوانند خدمات صورت گرفته در بخش‌های مختلف را به مردم انعکاس دهند تا مردم نیز در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حجم پروژه‌های انجام که در هفته دولت امسال و امروز به بهره‌برداری رسید در مقایسه با سال گذشته چند برابر شده که این مسئله نشانه عزم جدی شهرداری و شورای اسلامی شهر در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

شهردار بندر ماهشهر ادامه داد: میدان ۹ دی، ساختمان تکمیلی شهرداری، فاز نخست جاده سلامت، پارک ورودی شهرک آیت‌الله طالقانی، جاده دسترسی به راه‌آهن، تعریض خیابان شهید عیوضی ناحیه صنعتی، آسفالت معابر سطح شهر، پیاده‌روسازی‌های خیابان آیت‌الله طالقانی، احداث پارک‌های محله‌ای نور ۴ و منازل ۳۰ واحدی، جایگاه احشام، فرهنگسرای شهرک شهید رجایی، تعریض پل بلوار دانشجو، احداث مخزن قیر کارخانه آسفالت، نورپردازی و نصب پایه‌های روشنایی و تلسکوپی و خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری از طرح‌های مورد افتتاح امروز است.

کمایی در پایان اضافه کرد: هزینه اجرای این طرح‌ها ۲۱۰ میلیارد و ۹۴۴ میلیون ریال بوده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.