اجرای دهها طرح عمرانی در بندرماهشهر از اساسی ترین اقدامات شهرداری است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شهردار بندرماهشهر :اجرای دهها طرح عمرانی دربندرماهشهر از اساسی ترین اقدامات شهرداری وگامی بلند برای توسعه و عمران شهری است

غلامحسین کمایی در بازدید از پروژه های دردست اقدام شهرداری بندرماهشهر ، اجرای پروژه‌های عمرانی را گامی بلند برای توسعه و عمران شهر بر شمرد و تعامل سازنده دستگاه‌های اجرایی را در رفع مشکلات شهری ضروری دانست.

شهرداربندرماهشهر، بازدیدهای میدانی از روند اجرای پروژه‌های شهری در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را مهم بیان کرد و اجرای طرح‌های بزرگ عمرانی را که با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می‌پذیرد، از اساسی‌ترین اقدامات شهرداری وشورای اسلامی شهرطی سال گذشته تا کنون دانست.

وی تصریح کرد تمام سعی و تلاش خود را می کنیم که این پروژه ها در زمانبندی تعیین شده به اتمام برسد تا مردم هرچه سریعتر بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند .

وی افزود: امروز مردم از شهرداری انتظار انجام پروژه‌هایی را دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با اهتمام ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرماهشهر، پروژه‌ها در زمانبندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت است.

شهردار بندرماهشهر تاکید کرد: تعدادی از پروژه‌های شهرداری در هفته دولت افتتاح خواهد شد که قطعاً با افتتاح آن‌ها تاثیر بسزایی درروند توسعه شهرخواهد شد.

کمایی تاکید کرد: شهروندان گرانقدر بندرماهشهر مطمئن باشند شهردار و اعضای پرتلاش شورای اسلامی شهر وهمه مجموعه شهرداری تا آخرین لحظه مسئولیت خود از تلاش برای خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهند کرد و تا آخرین لحظه مسئولیت خود به آن پایبند و متعهد خواهند بود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.