فرماندار ماهشهر: مسئولان در برابر انتقادات خبرنگاران سعه صدر بیشتری داشته باشند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: مسئولان در برابر انتقادات خبرنگاران تحمل و سعه صدر بیشتری از خود نشان دهند.

منصور قمر شامگاه یک‌شنبه در آیین تجلیل پتروشیمی بندر امام از خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: شرکت پتروشیمی بندر امام همان گونه که در تعامل با مدیریت شهرستان و مشارکت در توسعه منطقه پیشگام است در تجلیل از خبرنگاران نیز پیشگام بوده که این موضوع جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: صنایع پتروشیمی همواره در تعامل با شهرستان و کمک به توسعه و پیشرفت منطقه پیشقدم و پیشگام بوده و در این راستا گام‌های بسیار خوب و مؤثری برداشته شده است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر در ادامه متذکر شد: کار خبرنگاری در واقع نوعی ایثار و حرکتی جهادگونه است که بدون منت، توقعات مادی و با عشق و علاقه انجام می‌شود.

قمر خاطرنشان کرد: خبرنگاران فارغ از مادیات و مادی‌گری به منافع عمومی می‌اندیشند و بدون منت و بی‌توقع به ارائه خدمات مشغول هستند.

وی افزود: مسئولان نیز وظیفه دارند این قشر تلاشگر و زحمت‌کش را مورد توجه خود قرار داده و آنها را از خود بدانند و خبرنگاران هم برای ارائه خدمات و تأمین رفاه عمومی کمک حال مسئولان باشند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: خوشبختانه در این شهرستان اهالی رسانه و مطبوعات آنچه که منافع مردم و عموم بوده را به تصویر کشیده و قلم زده‌اند.

قمر با توصیه به مسئولان برای سعه صدر بیشتر در برابر انتقاد اصحاب رسانه، اظهار کرد: اگر مسئولان در انجام رسالت و وظایف خود صادق باشند هرگز از انتقاد خبرنگاران دلخور نخواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه قلم خبرنگار بیشتر مواقع از ده‌ها جلسه تأثیرگذارتر است، افزود: جلسات برگزار می‌شود تا راهکار مناسب برای مشکلات یافته شود اما در بسیاری از مواقع قلم یک خبرنگار آنچنان می‌تواند تأثیرگذار باشد که ده‌ها جلسه اجرایی نمی‌تواند آن تأثیرگذاری را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، در این مراسم که مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و مدیران عامل و مدیران روابط عمومی برخی شرکت‌های پتروشیمی در آن حضور داشتند با اهدای هدایایی از خبرنگاران این شهرستان تجلیل و تقدیر شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.