آقاجری: دمای هوای ماهشهر دقیق اعلام شود/ طبق قانون در دمای بیش از ۵۰ درجه ادارات باید تعطیل شوند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: نماینده ماهشهر در مجلس از عملکرد سازمان هواشناسی در اعلام دقیق گرمای هوای ماهشهر و به تبع آن، عدم تعطیلی ادرات در روزهایی که گرمای هوا به بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد می‌رسد، انتقاد کرد.
حبیب آقاجری در گفت وگو با خانه ملت‌ با انتقاد از عملکرد سازمان هواشناسی در اعلام دقیق میزان گرمای هوای ماهشهر در روزهای اخیر، افزود: هوای این شهرستان در فصل تابستان اغلب به حدود ۵۲ درجه می‌رسد این درحالی است که بر اساس قانون باید تمام مراکز اداری در دمای بیش از ۵۰ درجه تعطیل شود.

نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه زمانی که این دما از سوی سازمان هواشناسی اعلام نمی‌شود چگونه می توان ثابت کرد که دمای هوا به بیش از ۵۰ درجه رسیده است؛ متاسفانه این سازمان همیشه دمای هوای ماهشهر را حدود ۴۷ تا ۴۸ درجه عنوان می‌کند در حالی که دمای شهرستان بیش از این است.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه لازم است سازمان هواشناسی دمای هوای ماهشهر را به طور دقیق اعلام کند، گفت: از سویی دیگر باید قانون نیز اجرایی شده و تمام مراکز اداری در دمای بیش از ۵۰ درجه تعطیل گردد چراکه گرمای هوا مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان پدید می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، گرمای هوا در ماهشهر به صورتی است که پیش از این عنوان شده بود طی روزهای گذشته دما به ۶۷ درجه رسیده است که البته از سوی مدیرکل هواشناسی خوزستان تکذیب شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • دمای کرکوک عراق ۵۴.۸ درجه بود و اعلام هم کردند و از هیچی هم نترسیدند http://www.foreca.com/Iraq/Kirkuk?obshist&station=1020040621