طباطبایی: افتخار آفرینی فرزندم در کنکور را به مردم ماهشهر هدیه می کنم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سید عباس طباطبایی پدر علیرضا طباطبایی رتبه یک کنکور هنر در منطقه در واکنش به تبریک خبرنگاران مبنی بر موفقیت فرزند ایشان در کنکور سراسری گفت: بنده هم از شما تشکر و قدردانی میکنم . لطف خدا بوده و من شاکر خدا هستم که زحمات فرزندم ، معلمان دلسوز و کادر دبیرستان خوارزمی به ثمر نشست ، این موفقیت برای من جای خوشحالی دارد که جوانان ماهشهری می توانند به رتبه های خوب منطقه ای و کشوری دست یابند.

طباطبایی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش خانواده در تربیت و موفقیت فرزندان چیست ، افزود : نقش خانواده درتربیت و موفقیت فرزندان نقش بی بدیلیست و شاید با ذره ای لغزش ، غفلت و بی مهری آینده فرزند از شرایط آرمانی به شرایط بحرانی تنزل یابد . لذا پدر و مادر باید شرایط فکری و محیطی آرام را برای فرزند محیا کنند و بتوانند معجون انگیزه و امید را به روحیه فرزند تزریق کنند.

وی در ادامه بیان داشت:در ماهشهر الی ماشاالله جوانان مستعد در زمینه های مختلف وجود دارد ولی آنان بسیار گمنامند و باید به طریقی شرایط را برای شکوفایی این عزیزان محیا نمود.

طباطبایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای شکوفایی استعداد جوانان ماهشهر چه باید کرد ؟، گفت: چندی پیش در زمانی که جناب حیدری سکان دار اداره ارشاد ماهشهر بودند ، با برگزاری همایش نخبگان شهرستان رویه بسیار خوبی آغاز شد ولی متاسفانه کسی این رویه را ادامه نداد و این مهم مسکوت ماند. بنده با برگزاری آن همایش شاهد شور و شعف برخی نخبگان شهرستان بودم که حتی برخی از شدت خوشحالی اشک شوق بر گونه شان جاری شد، مگر نخبگان شهرستان چه انتظاری دارند؟

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در شهرستان شرایط شکوفایی و پیشرفت فرزندان و جوانان مهیاست ؟،خاطر نشان کرد : به عقیده من شرایط برای کار مهیاست، امکانات مهیاست ، بودجه مهیاست ، تنها هماهنگی و همت می طلبد. بنده بارها هم در برخی جلسات فرهنگی گفته ام که دسترسی به شرایط آرمانی امری محال نیست ؛ ولی متاسفانه تا به حال در زمینه های فرهنگی ضعف داشته ایم و قوی عمل نکردیم.

طباطبایی در پایان خاطر نشان کرد : بنده موفقیت فرزندم را مدیون الطاف خدای متعال و حاصل تلاش بی وقفه وی و همچنین زحمات کادر آموزشی دبیرستان خوارزمی می دانم و این افتخار آفرینی فرزندم را به مردم ماهشهر هدیه می کنم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.