تخلف آشکار در بندر امام خمینی؛ ذرت دامی معدوم‌ شده به فروش رسید!

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در یک تخلف آشکار یک محموله خطرناک ذرت دامی مسموم معدوم‌شده در بندر امام توسط سودجویان از محل دفن خارج و برای مصارف دامی به فروش رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، یک محموله ذرت دامی هلندی متعلق به یکی از شرکت‌های داخلی که از طریق مجتمع بندری امام خمینی وارد کشور شده بود پس از بررسی توسط اداره استاندارد بندر امام خمینی آلوده به سم خطرناک آفلاتوکسین شناخته شد و محموله مذکور پس از انجام تشریفات قانونی معدوم و مدفون شد.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر به فارس گفت: برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از تعطیلات چند روزه و در نبود مدیران، این محموله را با انجام حفاری از محل دفن خارج و آن را به فروش رسانده‌اند.

۱۳۹۴۰۴۳۰۰۰۰۷۳۳_PhotoL

وی افزود: این محموله ذرت دامی آلوده به سم آفلاتوکسین بوده و استفاده آن دارای عواقب جبران‌ناپذیر و بسیار خطرناکی خواهد بود.
این منبع آگاه خاطرنشان کرد: این افراد سودجو و همچنین خریداران این محموله مسموم شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شده‌اند و پرونده مربوطه در دادگاه صالحه در حال رسیدگی است.

وی عنوان کرد: امیدوارم هرچه سریع‌تر رسیدگی به این پرونده به سرانجام رسیده و با کیفر شدن این افراد سودجو از اینگونه اقدامات سودجویانه و مخاطره‌آفرین جلوگیری شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.