فرماندار قمر: توسعه منطقه از مناطق محروم آغاز شود/ به دنبال جذب سرمایه گذار برویم و هر کدام ۵ تا ۶ سرمایه گذار معرفی کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دکتر منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در مراسم معارفه شهردار نصیری فر اظهار داشت: باید توسعه شهری از مناطق محروم آغاز شود و
بیش از پیش به مناطق محروم رسیدگی شود.

قمر ادامه داد: خوشبختانه شاهد بودیم که این امر در دوران سرپرستی مهندس نصیری فر استارت زده شد و پارک پتروشیمی اروند نیز با پیشنهاد شهرداری و شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی در یکی از مناطق محروم این بخش آغاز شد.
وی افزود: باید توسعه شهری از تمرکز بر خیابان مرکزی شهر برداشته شود و در مناطق محروم بندر امام شکل گیرد

نماینده عالی دولت در شهرستان بندر ماهشهر افزود: مردم ما از خدمتگزاران انتظار دارند و ما باید در راستای فراهم آوردن رفاه و شادی مردم قدم برداریم.

قمر در ادامه گفت: هر منطقه ای برای جذب سرمایه گذار باید شرایطی را داشته باشد، امروز منطقه ما همه شرایط لازم برای جذب سرمایه گذار از جمله راه های ارتباطی از طریق هوایی، جاده ای، ریلی و جاده ای را دارد، وجود مدیران دلسوز و منطقه ویژه اقتصادی و بندر از دیگر نعمت های موجود در منطقه است که شرایط را برای جذب سرمایه گذار تسهیل میکند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر عنوان کرد: هر مدیری که قولاً و عملاً به دنبال توسعه و ایجاد شرایط مطلوب در منطقه است، باید به دنبال سرمایه گذار برود و هر نفر ۵ الی ۶ سرمایه گذار را جذب کند.

قمر در پایان افزود: باید همراه یکدیگر و بدون ترس به دنبال سرمایه گذار باشیم و تنها برای رضای خدا شادی دل مردم حرکت کنیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.