فرماندار بندر ماهشهر: برای تغییر جدی چهره شهرستان باید با همه ظرفیت ها بسیج شویم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار بندر ماهشهر گفت: برای تغییر جدی چهره شهرستان با همه ظرفیت ها بسیج می شویم و ستاد مرکزی زیبا سازی تشکیل دهیم.

دکتر منصور قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب در بندر ماهشهر اظهار داشت: برای تغییر جدی چهره شهرستان باید با همه ظرفیت ها بسیج شویم و ستاد مرکزی زیبا سازی و رفاهی تشکیل دهیم.

وی افزود: برهیچکس پوشیده نیست که همچنان انتظار به حق مردم عزیز شهرستان بندر ماهشهر آن است که تا وقتی در حد امکان، ظرفیت و منابع وجود دارد پس قولاً و عملاً باید مدیران ذیربط شهری با جدیت در تحقق رسیدن به جلوه ایی زیبا از شهرستان بیش از گذشته دست بکار شده و از این پس کامل تر و مستمر در این مهم تلاش شود.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد: از این پس هیچ بهانه ایی پذیرفته نیست و باید همه امکانات را برای توسعه زیبا سازی و رفاهی بسیج نمود.

قمر تصریح کرد: بی شک همکاری و همیاری شهروندان گرامی برای کسب نتایج دلخواه تاثیر گذار خواهد بود و ضروری است و دراین راستا ستاد مرکزی زیبا سازی و رفاهی با حضور شخص مدیران تشکیل می شود و با نیت اجرایی نمودن رفع چالش ها و طرح ها مستمر جلسات را ادامه میدهیم و نمی خواهیم در قالب جلسه خلاصه شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • باسلام. با ذکر منبع موثق عصر جنوب در ندای هفتکل کپی شد