فرماندار بندر ماهشهر: توسعه شهرستان ماهشهر در گرو همبستگی مردم و مسئولان است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: توسعه شهرستان بندر ماهشهر در گرو همدلی و همبستگی مردم و مسئولان این شهرستان است.

به گزارش فارس، منصور قمر ظهر امروز در نشستی که با عنوان همدلی و هم‌زبانی شوراها و شهرداران ماهشهر، بندر امام، شهر چمران و به میزبانی شورای اسلامی شهر چمران برگزار شد، اظهار کرد: رسالت شوراها ایجاب می‌کند به مشکلات و دغدغه‌های شهر پرداخته و در راستای رسیدگی به آن‌ها گام بردارند.

وی افزود: اعضای شوراها باید از هرگونه تفرقه بپرهیزند و با تعامل و یکپارچگی در راستای آبادانی شهر تلاش کنند.

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر خاطرنشان کرد: اگر اعضای شورا با یکدیگر همدل باشند، در امور مختلف با افراد صاحب نظر و کارشناسان مشورت کنند و مهم‌تر از همه فکر و دل مردم را با خود همراه کنند بدون شک شورایی موفق خواهند بود.

قمر ادامه داد: در مقابل، شهروندان نیز باید یاور و همراه اعضای شورا باشند و در تمام زمینه‌ها نقش شورای اسلامی را به درستی بشناسند و در پیشبرد امور به اعضای شورا کمک کنند و بدانند این همدلی و همکاری توسعه و پیشرفت شهر و روستا و در نهایت عزت و سربلندی اسلام و ملت عزیز ایران را در پی دارد.

وی متذکر شد: هر جا که اتفاق نظر بین اعضای شورا و شهرداران وجود داشته کارها از پیشرفت مناسبی برخودار بوده ولی اختلاف نظر و نبود وحدت رویه موجب رکود کارها و زیر سوال رفتن شأن و منزلت شورا و شهرداران شده است.

فرماندار بندر ماهشهر همچنین وجود منابع انسانی متخصص و کارآمد را رکن اصلی مدیریت در یک مجموعه اداری دانست و گفت: بهره‌گیری از منابع انسانی متعهد، متخصص و کارآمد در یک مجموعه اداری و سازمانی از شاخصه‌های یک مدیر موفق است.

قمر یادآور شد: اگر خواستار توسعه و عمران شهرها و روستاهای منطقه هستیم باید با تعامل با همدیگر و در پیش گرفتن وحدت رویه زمینه را برای عمران و آبادانی منطقه و ارائه خدمات ارزنده به مردم فراهم کنیم.

وی در پایان بیان کرد: قبول مسئولیت در شورا یعنی قبول تلاش بیشتر برای خدمت‌رسانی به مردم و اگر شوراها خواهان جلب رضایت خداوند و مردم هستند باید بیش از پیش در این امر و در راستای تحقق خواسته‌های به حق شهروندان تلاش کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.