لزوم بازسازی جاده ماهشهر- هندیجان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر با تاکید بر لزوم بازسازی جاده ماهشهر به هندیجان گفت: به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه و یک بانده بودن جاده، همواره سوانح زیادی در این مسیر رخ می‌دهد.

رحیم عتیقی در گفت و گو با (ایسنا)، اظهار کرد: تصادفات شاخ به شاخ از جمله سوانح عمده این مسیر است که بنابراین باید اقدام جدی‌تری در جهت تسریع بازسازی این جاده انجام داد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای بازسازی محور ماهشهر به هندیجان ۱۳ میلیارد تومان است، افزود: در حال حاضر ۱۱ کیلومتر از جاده در حوزه استحفاظی ماهشهر ۴ بانده شده و در مرحله خاک ریزی است اما برای تکمیل آن نیازمند اعتبار هستیم و در حوزه استحفاظی هندیجان نیز باید نسبت به ۴ باند کردن جاده اقدام شود.

عتیقی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات ما، جاده ماهشهر به امیدیه است که در گذشته توسط شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ساخته شد اما پس از ۲ ماه از بازگشایی، نشست کرد. به دلیل اینکه این جاده عامل وقوع حوادث فراوان بود، به مدت چند ماه جهت بازسازی مجدد بسته و نقاط نا به سامان آن تعمیر و دوباره بازسازی شد.

وی ادامه داد: پس از بازگشایی مجدد این محور خوشبختانه سوانحی در آن رخ نداده است و در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در این محور مستقر شده‌اند تا در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیر اداره راه و شهرسازی ماهشهر خاطرنشان کرد: جاده ماهشهر – رامشیر نیز مشکلات فراوانی دارد اما به دلیل نبود اعتبار بلاتکلیف مانده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.