کشف بیش از سه کیلوگرم شیشه در بندر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پایگاه خبری اعلام کرد پلیس بیش از سه کیلوگرم ماده مخدر روان گردان شیشه در شهرستان بندر ماهشهر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر روان گردان و کشف سه کیلو ۲۵۱ گرم شیشه در این راستا خبر داد.

سرهنگ جلیل زبیدی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری از سوی سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) پلیس مواد مخدر موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

این مقام انتظامی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی باند پنج نفره تولید شیشه شدتد،که با هماهنگی قضایی و همکاری یگان امداد و پلیس امنیت عمومی در یک عملیات ضربتی متهمان در مخفی گاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر در ادامه سخنانش افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار سه کیلو ۲۵۱ گرم مواد مخدر از نوع شیشه سه دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر تعداد ۱۴۶ پایپ و مقادیری حشیش و تریاک کشف شد.

زبیدی با بیان اینکه متهمان تخویل دادسرا شدند افزود: انهدام این باند نمونه کاملی از عزم مأموران پلیس در امر مواد مخدر می باشد و استمرار این گونه عملیاتهای مشترک ضمن ناامن سازی محیط برای قاچاقچیان گامی بزرگ در راستای تحقق همدلی و همزبانی می باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.