سلطانی : شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر نگاه ویژه ای به امر ورزش دارد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: قدرت ا… سلطانی رئیس شورای اسلامی شهر ماهشهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ورزش بندر ماهشهر اظهار کرد : حضور جوانان در عرصه های رقابتی ورزشی باعث ایجاد هیجان در بین آنها میشود.

وی با بیان این‌ که مرحوم سید نوید حجازی یکی از افتخارات شهرستان بندر ماهشهر بوده ، عنوان‌ کرد :‌ ما باید سعی کنیم که احترام و قداست این عزیزان حفظ شود و به اعتقاد بنده برگزاری اینگونه جشنواره ها میتواند در زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیز نقش بسزایی داشته باشد.

سلطانی بیان کرد : شورای اسلامی شهرستان بندر ماهشهر به خاطر اهمیت ورزش در بین اقشار مختلف مردم نگاه ویژه ای به این حوزه دارد ضمن اینکه خود اعضاء شورا هم اکثرا ورزشی بوده و در مسابقات مختلف ورزشی هم شرکت دارند.

سلطانی در ادامه افزود : از اینکه مشاهده میکنم ۵۰ جوان روی سکوها خندان هستند خوشحال میشوم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر ماهشهر اظهار داشت : در کنار تیم داری حرفه ای برای صعود به دسته های بالاتر لیگ فوتبال و دیگر رشته ها ، یکی از اهداف ما تقویت ورزش و کشاندن جوانها به ورزشگاه ها و اماکن ورزشی است که خدا را شکر شاهد هستیم که در حال حاضر علاقه مندی جوانان این شهرستان به رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال ، بسکتبال و …. بسیار مطلوب و رضایت بخش شده است.

سلطانی در پایان افزود : خوشحالم از اینکه در این جشنواره مسابقات ورزشی مختص یک قسمت خاص نیست و عموم مردم و ورزشکاران شهرستان میتوانند در آن شرکت کنند ، ما هم به سهم خودمان در حد توان در برگزاری این گونه جشنواره ها در کنار مردم و ورزشکاران خواهیم بود و حمایت هم خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.