تکمیل ناکامی های پتروشیمی با باز ماندن از فینال لیگ بسکتبال

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام از راه یابی به فینال لیگ برتر کشور بازماند.

سومین دیدار دو تیم بسکتبال مهرام و پتروشیمی از مرحله نیمه نهایی لیگ حرفه ای برگزار شد که مهرامی‌ها در این دیدار با نتیجه ۸۲ بر ۷۵ به پیروزی رسیدند و فینالیست شدند.

با توجه به این که نتایج دیدارهای مرحله مقدماتی لیگ در نیمه نهایی و فینال محسوب می شود، شاگردان هاشمی با نتیجه ۴ بر یک پتروشیمی را شکست دادند.

نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۴۵ بر ۴۴ به سود پتروشیمی تمام شده بود. در حضور چهره های شاخصی مانند صمد نیکخواه بهرامی، حامد آفاق و محمد جمشیدی، این بهنام یخچالی بود که در نیمه اول با ۱۹ امتیاز ستاره پتروشیمی بود. او در ثانیه های پایانی کوارتر اول در حالی که وقت رو به پایان بود از وسط زمین تیم خود توپ را به سوی حلقه مهرام پرتاب کرد که با گل شدن این توپ تماشاگران پتروشیمی به شدت به وجد آمدند.

اما در نیمه دوم مهرام با اتکا به حامد حدادی و تاکوان دین بازیکن آمریکایی خود و بازی خوب آرمان زنگنه و اوشین ساهاکیان موفق شد از پتروشیمی پیش بیفتد و در نهایت ۸۲ بر ۷۵ برنده این مسابقه شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در فینال باید برابر دانشگاه آزاد به میدان بروند. نتیجه کنونی دیدار فینال بین مهرام و دانشگاه آزاد یک بر یک است و هر تیمی به سه برد دیگر برسد، قهرمان می‌شود.

بعد از چهار سال است که پتروشیمی به فینال نرسیده و مهرام با تیمی دیگر در مسابقه پایانی رقابت می‌کند. دانشگاه آزاد نخستین فینالش را تجربه می کند.

ایسنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.