برگزاری یادواره استانی مرحوم سید نوید حجازی به میزبانی بندر ماهشهر/ نوذری: «ماهشهر» میزبانی شایسته بود + تصاویر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ پنگ بندر ماهشهر به خبرنگار ورزش جوانان ماهشهر گفت:  مسابقات پینگ پنگ “یادواره مرحوم نوید حجازی” در ماهشهر با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

وی با بیان این‌که ۵۳ پینگ پنگ باز در این مسابقات شرکت داشتند، عنوان‌کرد:‌ در این مسابقات تنیسورهایی از شهرستان‌های بهبهان، هندیجان، ماهشهر، اهواز ، شادگان ، خرمشهر و ایذه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رضا-حیاتی

رئیس هیئت پینگ پنگ بندر ماهشهر گفت:‌ پس از انجام ۸۹ مسابقه انفرادی، مهدی نصیری و پژمان بخشنده هر دو از اهواز به ترتیب قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و نیما سلیمانی از ایذه و پدرام متحدین از بهبهان به مقام سوم مشترک دست پیدا کردند.

در اختتامیه این مسابقات دکتر زارع رئیس ورزش دوست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، اسماعیل طرفی مشاور جوان فرماندار ، محمد صادق نژادجعفریان معاونت بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، حجازی پدر مرحوم سید نوید حجازی و پرویز نوذری رئیس هیئت پینگ پنگ ماهشهر و همچنین آقایان کاظمی نژاد ، نوروزی و حیاتی حضور داشتند.

اسماعیل طرفی

نوذری همچنین از همکاری هیئت پینگ پنگ استان خوزستان و بهداشت درمان صنعت نفت ماهشهر تقدیر و تشکر کرد ضمن اینکه در این مراسم هیئت پینگ پنگ بهداشت درمان به عنوان هیئت برتر پینگ پنگ در سال ۱۳۹۳ شناخته شد.

رئیس هیئت پینگ پنگ بندر ماهشهر در پایان افزود : در این دوره از مسابقات ماهشهر میزبانی شایسته در برگزاری این دوره از مسابقات بود که خدا را شاکریم که مهمان های ما با رضایت و خشنودی از عملکرد هیئت پینگ پنگ ماهشهر  به شهرهای خود بازگشتند.

اسماعیل طرفی

اسماعیل طرفی مشاور جوان فرماندار در پایان، ضمن تشکر برگزار کنندگان “یادواره مرحوم نوید حجازی” خواستار استمرار برگزاری چنین رقابت های قهرمانی ای شد نه تنها باعث پیشرفت ورزش در منطقه، بلکه تقویت اخلاق و روحیه قهرمانی – پهلوانی در بین ورزشکاران می شود.

سایت-ورزش-ماهشهر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.