بازدید کارشناسان بازرسی استانداری خوزستان از شهرستان بندر ماهشهر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بازرسان اداره کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان از ادارات ، سازمانها، و دستگاه های خدمت رسان این شهرستان بازدید بعمل آوردند.

مدیر کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان اظهار نمودند: بازرسان این اداره کل با حضور در فرمانداری شهرستان ، شهرداری، مخابرات، کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره پست ،اداره ثبت احوال،بر نحوه ی ارائه خدمت رسانی به شهروندان و بررسی میزان رضایت مندی ارباب رجوع پرداختند.

سید نور خاطر نشان کرد : بازرسان این اداره کل با تعدادی از اعضاء شورای شهر دیدار داشته و مسائل و مشکلات شهری را متذکر شدند.

وی تسریع نمود بازرسی های انجام شده بر اساس ماموریت های ذاتی این اداره کل جهت ارائه خدمات مطلوب به مراجعه کنندگان بوده است.

سید نور با اشاره به پاسخگو بودن مسئولان اظهار نمود: همه مسئولان و کارشناسان باید در راستای برقراری اهداف و برنامه های دولت خدمتگذار که همانا ایجاد نشاط و امید در دل مردم می باشد، همواره می بایست در جهت اهداف فوق تلاش مضاعف نمایند.

مدیر کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان خاطر نشان کرد: این اداره کل و بازرسان آن در راستای فرمایشات استاندار محترم جناب آقای دکتر مقتدایی برخود واجب می دانند که بر حسن انجام وظیفه و عملکرد مناسب و ارائه خدمات مطلوب و شایسته از سوی دستگاه های اجرایی استان، شرکت ها، موسسات ، نهاد ها و سازمان ها نظارت مطلوب داشته باشند.

در خاتمه یاد آور می شود هدف کلی از این بازدید رفع مشکلات مردم و هماهنگی بیشتر و تعامل سازنده بین شورا و شهرداری و سایر مسئولان شهرستان می باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.