نتایج نمایندگان خوزستان در هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  در هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور تیم منتخب ماهشهر در دقایق پایانی به دانشگاه آزاد باخت و ژالایش نفت آبادان نیز به یک برد صدتایی دیگر دست پیدا کرد.

در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور، تیم‌های منتخب ماهشهر و دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در سالن بعثت به مصاف هم رفتند.

در کوارتر نخست این دیدار تیم ماهشهر بازی بسیار نزدیک و پایاپایی را مقابل میزبان قدر خود به نمایش گذاشت و نتیجه نزدیک ۲۰ بر ۱۸ به سود تهرانی‌ها رقم خورد.

اما در کوارتر دوم ماهشهری‌ها بودند که با وجود تمام مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند برتر از دانشگاه صدرنشین ظاهر شدند و با رقم زدن نتیجه ۲۳ بر ۲۰ نیمه نخست را با نتیجه ۴۱ بر ۴۰ به سود خود به پایان بردند.

در نیمه دوم و کوارتر سوم این مسابقه نیز بازی همچنان نزدیک و پایاپای دنبال شد و دانشگاه آزاد نتیجه این کوارتر را ۲۲ بر ۲۱ به سود خود رقم زد تا در پایان این وقت ۱۰ دقیقه‌ای، هر دو تیم در امتیاز ۶۲ با همدیگر مساوی شوند.

اما در کوارتر چهارم و پایانی این دیدار در حالی که تیم منتخب ماهشهر با نمایشی عالی توانسته بود از میهمان خود پیشی بگیرد، مشکلات مالی و نداشتن بازیکن جایگزین در این تیم به کمک و فریاد مهران شاهین‌طبع و تیمش رسید.

در این کوارتر در ۵ دقیقه پایانی تیم منتخب ماهشهر امیر ببرشکن و ایوان تودرویچ را به دلیل ۵ فوله شدن از دست داد و با چهار بازیکن به ادامه دیدار پرداخت.

همین مسئله باعث شد که تیم دانشگاه آزاد به جبران امتیازات از دست رفته بپردازد و ورق را به سود خود برگرداند، در ثانیه‌های پایانی نیز آنتونیو رافا نیز به جمع بازیکنان ۵ فوله تیم ماهشهری پیوست و این تیم با ۳ بازیکن لحظات پایانی را سپری کرد.

تیم منتخب ماهشهر در این دیدار نتیجه را ۸۶ بر ۸۱ به تیم دانشگاه آزاد اسلامی واگذار کرد در همچنان در مکان ششم جدول رده‌بندی باقی بماند.

پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان

تیم پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان برای رسیدن به جمع چهار تیم در آبادان به مصاف همدیگر رفته بودند که در این دیدار آبادانی‌ها موفق شدند نتیجه را به سود خود رقم بزنند.

تیم پالایش نفت آبادان که این روزها به بردهای صدتایی عادت کرده است موفق شد میهمان خود را با نتیجه ۱۰۸ بر ۸۸ با شکست بدرقه کند.

نفتی‌ها با این پیروزی قاطع با یک پله صعود جای شهرداری گرگان را در مکان چهارم جدول رده‌بندی گرفتند.

تیم پتروشیمی بندر امام هم در چهارچوب همین رقابت‌ها در قزوین به مصاف تیم فولاد هفت الماس قزوین رفت و موفق شد میزبان خود را با نتیجه ۸۳ بر ۵۶ شکست دهد.

تیم پتروشیمی بندر امام با ۲۸ امتیاز همچنان پس از تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مکان دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها قرار دارد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام از هفته هفدهم لیگ حرفه ای کشور در خانه هفت الماس قزوین به برتری رسید.

این دیدار عصر پنجشنبه به میزبانی هفت الماس قزوین برگزار شد و در پایان این تیم پتروشیمی بندر امام بود که با نتیجه ۸۳ بر ۵۶ به پیروزی رسید.

تیم پتروشیمی بندر امام در کواترهای اول و دوم این دیدار به ترتیب با نتایج ۲۱ بر ۶ و ۱۹ بر ۱۵ میزبانش را از پیش رو برداشت.

در کواتر سوم هم تیم پتروشیمی بندر امام با نتیجه ۲۴ بر ۱۵ به برتری دست یافت.

تیم هفت الماس قزوین در کواتر چهارم با نمایشی بهتر نسبت به میهمانش با نتیجه ۳۰ بر ۱۹ به پیروزی رسید.

نصر سعیدی نیا (داور اول) , رضا آذرافزا (سرداور) , مهرداد آذرمی (داور دوم) تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.