پیام رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر بمناسبت روز شوراها

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر بمناسبت روز شوراها پیامی منتشر کرد.

باسمه تعالی
نهم اردیبهشت سالروز تاسیس شوراهای اسلامی شهر وروستا رویدادی بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد. نهاد مقدس شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشید.

به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید و سپاس و ثنای بی حد بر خالق یکتا که در راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت مردم عزیزکشورمان نهادی به نام شورای اسلامی در این کشور شکل گرفت. مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست.

بنا به فرمایش پیامبر اعظم(ص) « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند» بدینوسیله این روز با شکوه را به مردم شهید پرور بندرماهشهروبه همکاران پرتلاش خود درشورای اسلامی شهر وبه همه اعضای محترم شوراهای شهر وروستا در مرز بوم ایران اسلامی تبریک وتهنیت عرض نموده از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان را درتداوم اهداف مقدس جمهوری اسلامی وخدمت صادقانه به مردم درپرتو توجهات حضرت ولی عصر(عج) وسایه رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درسالی که از سوی معظم له بعنوان سال دولت و ملت ،همدلی وهم زبانی نامگذاری گردیده مسئلت می نمایم .
۹ اردیبهشت ۹۴
قدرت الله سلطانی

رئیس شورای اسلامی شهر بندرماهشهر

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.