دوره معارف جنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران در ماهشهر به کار خود پایان داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  نوزدهمین دوره معارف جنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه با حضور بیش از ۲ هزار دانشجوی افسری نیروی دریایی و زمینی ارتش در شهرستان بندر ماهشهر به کار خود پایان داد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه نوزدهمین دوره معارف جنگ آجا در جمع دانشجویان شرکت کننده در این طرح، گفت : این دانشجویان برای حفظ ارزش ها و منافع کشور در این رشته گام برمی دارند و ما نیز، زمانی مانند این دانشجویان در این مسیر پر فراز و نشیب و در زمان انقلاب برای مقابله با دشمنان کشور و منافقان قرار گرفتیم.

امیر دریادار حبیب الله سیاری افزود:نیروی دریایی چه در زمان دفاع مقدس و چه امروز صیانت از آب های جمهوری اسلامی ایران از جمله آب های خلیج فارس و تنگه هرمز را برعهده دارد.

نوزدهمین دوره معارف جنگ آجا به مدت دو روز با حضور ۲ هزار دانشجوی دانشگاه های افسری نیروی دریایی با حضور ۸ فروند ناوشکن در ماهشهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، دانشجویان شرکت کننده در این دوره، روز یکشنبه از یادمان شهیدان شلمچه واقع رد شهرستان خرمشهر دیدن کردند.

این دوره های آموزشی با هدف آشنایی نسل جوان با نقش ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس با استفاده از توانمندی فکری اساتید، متشکل از فرماندهان عالی جنگ و پیشکسوتان دفاع مقدس و کسانی که خود در صحنه های نبرد حضور فعال داشته اند، برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.