سرمربی شهرداری ماهشهر: اشتباهات داوری عامل باخت تیم ما مقابل شاهین بوشهر بود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: عامل باخت تیم ما مقابل شاهین بوشهر اشتباهات فاحش داوری بود.

عزیز فریسات در ارتباط با دیدار تیم شهرداری و شاهین بوشهر که با برتری دو بر یک تیم بوشهری همراه بود، اظهار کرد: تیم ما در مقابل شاهین بوشهر به هیچ عنوان مستحق شکست نبود چرا که داوران این دیدار پیروزی را از ما گرفتند.

وی افزود: تیم ما نتیجه مسابقه را به اشتباهات فاحش داوری واگذاری کرد نه شاهین بوشهر، داور مسابقه خطا روی دروازه‌بان تیم ما را پنالتی تشخیص داد و گل ما را مردود اعلام کرد و در طول مسابقه نیز با سوت‌های بسیار اشتباه خود عملا تمرکز بازیکنان ما را بهم زد.

فریسات در ادامه، بازی هفته آینده تیمش مقابل آرمان کارا شیراز صدرنشین مسابقات را بسیار سرنوشت‌ساز خواند و گفت: بازی مقابل آرمان کارا یکی از حساس‌ترین دیدارهای تیم شهرداری به حساب می‌آید و با توجه به فاصله امتیازات دو تیم فکر می‌کنم تیم پیروز میدان می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

سرمربی تیم شهرداری ماهشهر ادامه داد: تیم شهرداری در این بازی خانگی به خاطر آن که از کورس عقب نماند مجبور و محکوم به پیروزی است که امیدوارم بازیکنان تیم بتوانند با استفاده مطلوب از موقعیت‌های خود، سه امتیاز حساس این دیدار را  به حساب خود واریز کنند.

فریسات اضافه کرد: تیم از وضعیت خوبی برخوردار است و مطمئنم اگر بازیکنان توانمندی‌های خود را در زمین مسابقه به نمایش بگذارند خواهند توانست با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

وی در پایان با قدردانی از هواداران شهرداری برای حضور در دیدارهای خانگی و حمایت بی‌دریغ آنها از این تیم گفت: همچنان که بارها گفته‌ام تیم شهرداری متعلق به مردم ماهشهر است، این مربیان، بازیکنان و کادر فنی یک روز خواهند رفت اما هواداران تیم همیشه هستند، از آنها درخواست دارم همچون همیشه با حضور در ورزشگاه و روحیه دادن به بازیکنان، موجبات پیروزی  تیم را فراهم آورند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه این رقابت‌ها دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و آرمان کارا شیراز در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه ۳۰ فروردین ماه جاری در استادیوم شهدا ماهشهر برگزار خواهد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.