توقف شهرداری ماهشهر مقابل استانداری کرمانشاه در حضور مسئولین شهرستان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دو تیم شهرداری و استانداری کرمانشاه از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور عصر امروز در استادیوم شهدای ماهشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

شاگردان عزیز فریسات در تیم شهرداری ماهشهر که از امتیاز میزبانی بهره می‌بردند، با وجود موقعیت گلزنی و حملات گسترده تلاش زیادی کردند تا به گل برسند، اما موقعیت‌های این تیم کارساز نشد.

در نیمه نخست، دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند که اتفاقی در این نیمه رخ نداد.

در نیمه دوم هدر دادن موقعیت‌های مناسب توسط ماهشهری ادامه داشت و  فرصت گلزنی را حمید جرفی، کوروش لرکی، سیدمسعود حیاتی و کاوه مختاری از دست دادند تا آه از نهاد تماشاگران بلند شود و بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان برسد.

در این دیدار دروازه‌بان استانداری کرمانشاه بارها مهاجمان شهرداری را ناکام گذاشت و ستاره تیمش لقب گرفت.

تیم استانداری کرمانشاه در نیم اول و تیم شهرداری در نیمه دوم به گل رسیدند که از سوی کمک داور دوم بازی مردود اعلام شدند و همین مسئله اعتراض شدید مربیان و کادر فنی دو تیم را به دنبال داشت.

قضاوت این مسابقه را محمد امیرنژاد  با کمک‌های خود مرتضی آریامنش و محسن دوستان  هر سه از همدان بر عهده داشتند.

این بازی سه اخطار و یک اخراج در پی داشت که مهدی مریدی از تیم استانداری کرمانشاه در دقیقه ۷۵ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج  شد.

پس از پایان بازی درگیری بین داور، تماشاگران و بازیکنان دو تیم ایجاد شد که با تلاش عوامل نیروی انتظامی و مسئولان دو تیم این درگیری‌ها خاتمه پیدا کرد.

با این تساوی شهرداری ماهشهر همچنان با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و استانداری کرمانشاه با ۲۴ امتیاز در رده سوم جای گرفت. شهرداری ماهشهر در هفته پانزدهم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میهمان شاهین این شهر خواهد بود.

منصور قمر فرماندار شهرستان ماهشهر، غلامحسین کمایی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، روسای ادارات و نهادها و پیشکسوتان فوتبال از این بازی دیدن کردند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.