«پترو» باز هم پیروز شهرآورد بندر ماهشهر شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته نخست از دور برگشت لیگ حرفه‌ای بسکتبال کشور تیم صنایع ماهشهر مغلوب تیم پتروشیمی بندر امام شد.
در دور برگشت لیگ بر‌تر بسکتبال کشور تیم صنایع ماهشهر از ساعت ۱۶ میزبان پتروشیمی بندر امام بود.

این دیدار در حالی برگزار شد که در دور رفت تیم صنایع ماهشهر با نتیجه ۱۰۲ بر ۶۳ مغلوب پتروشیمی بندر امام شد و شاگردان علی عموری به جبران شکست آن دیدار دست به توپ شدند اما یاز هم نا‌کام ماندند.

تیم پتروشیمی بندر امام که از ۸ دیدار خود یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده در جایگاه دوم و صنایع ماهشهر هم از مجموع ۸ دیدار خود تنها موفق به سه پیروزی شده و جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است.

در کوار‌تر نخست این دیدار بندر امامی‌ها با هنر نمایی بازیکن نامی خود صمد نیکخواه بهرامی خط دفاع تیم صنایع ماهشهر را در هم ریخت تا بهنام یخچالی و عرفان نساچ‌پور میدان دار این دیدار باشند و نتیجه این کوار‌تر را ۲۱ بر ۱۲ به سود خود به پایان برسانند.

در کوار‌تر دوم این دیدار بندر امامی‌ها با پرتاب‌های ۳ امتیازی حامد آفاق و محمد جمشیدی جذابیت بازی را به سر حد خود رساندند و آنتونی رافا ایتالیایی با پیراهن شماره ۱۹ از تیم صنایع ماهشهر با بازی سرعتی خود تنها بازیکن امتیاز آور تیم صنایع ماهشهر بود اما در ‌‌نهایت بندر امامی‌ها این کوار‌تر را با نتیجه ۲۱ بر ۱۰ و نیمه نخست را با مجموع امتیاز ۴۲ بر ۲۲ به پایان رساندند.

در کوار‌تر سوم هم تیم پتروشیمی بندر امام با در اختیار داشتن بازی همچنان یکه تازی می‌کرد و حتی فرصت کم کردن اختلاف امتیاز را هم به صنایع ماهشهر نداد و تیم صنایع هم که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت نتیجه این کوار‌تر را هم با امتیاز ۲۶ بر ۱۳ به بندر امامی‌ها واگذار کرد.

در کوار‌تر پایانی تیم خستگی ناپذیر پتروشیمی بندر امام که رفته رفته آمادگی بیشتری پیدا می‌کرد و در مقابل نیز تیم صنایع ماهشهر هم که دیگر حرفی برای گفتن نداشت، این کوار‌تر هم با نتیجه ۲۳ بر ۱۶ از دست داد تا این دیدار ۹۱ بر ۵۱ به سود آبی طلایی پوشان بندر امام به پایان برسد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.