توقف شهرداری ماهشهر مقابل همنام اراکی خود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مسابقه دو تیم شهرداری ماهشهر و شهرداری اراک در لیگ دسته سه فوتبال کشور با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

عصر امروز در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سوم کشور دو تیم همنام شهرداری اراک و شهرداری ماهشهر در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام اراک به دیدار هم رفتند.

در این دیدار باوجود خلق موقعیت‌های دو تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا شهرداری ماهشهر از این بازی تنها یک امتیاز کسب کند.

تیم شهرداری ماهشهر با کسب این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و صدر جدول را به تیم آرمان کارا شیراز واگذار کرد، شهرداری این فصل بهترین حضور خود در سال‌های حضورش در لیگ سه را به چشم دیده است که قطعا این موفقیت به دلیل مدیریت این تیم یوسف حیدری و حضور کادر فنی بومی و همچنین بازیکنان بومی است.

هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور در گروه جنوب روز دوشنبه هفدهم فروردین ماه جاری پیگیری می‌شود که تیم شهرداری ماهشهر میزبان تیم استانداری کرمانشاه خواهد بود.

تیم‌های فرهنگ رامهرمز و نفتون مسجدسلیمان دو نماینده دیگر استان خوزستان در این پیکارها بازی‌های خود را با برد پشت سر گذاشتند.

نفتون مسجد سلیمان که از مشکلات مالی فراوانی رنج می‌برد در مسجد سلیمان با یک گل بر پرسپولیس زاهدان غلبه کرد، احسان قاضی سرمربی جوان تیم نفتون که دل به جوانان بومی بسته است با کسب این سه امتیاز با ۱۶ امتیاز در مکان هشتم جدول دست و پا می‌زند.

فرهنگ رامهرمز نیز که از حمایت تماشاگران متعصب خود بهره‌مند است با احمد زنگنه‌نژاد سرمربی بی‌ادعای خود نتوانست این فصل انتظارات را برآورده کند که با روی کار آمدن میرسالاری این هفته در کرمانشاه توانست دست به کار بزرگی بزند و تیم رده سومی استانداری را با چهار گل شکست دهد تا به وضعیت خود سروسامانی دهد.

فرهنگ رامهرمز هم‌اینک با ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، اما آنچه مشخص است دو تیم فرهنگ و نفتون نتوانسته‌اند نوسانات این فصل خود را به حداقل برسانند که به نظر می‌رسد شانسی برای صعود ندارند و به فکر حفظ سهمیه در لیگ سه هستند تا فصل بعد بتوانند با یارگیری‌های بهتر و با استفاده از تجربه این فصل خود پا به این مسابقات بگذارند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.